internet start aan 19 euro. Hoe?

  • 5 January 2012
  • 2 reacties
  • 326 Bekeken

hallo

ik wou voor bij mijn oma internet start bestellen. Als je bij de verschillende soorten internet kijkt zie je daar onder staan dat je het aan 19,.. euro per maand krijgt als je al classic telefoonlijn hebt. Deze heeft zij. Als ik dan op bestellen klik kom ik altijd bij een prijs van 25 euro per maand. Ik kan nergens vinden hoe ik het aan die prijs kan bestellen. Iemand die mij hier mee kan helpen?

mvg Ruben

2 reacties

http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" target="_blank
(Als HD beschikbaar is dan is VDSL2 mogelijk)



Je kan ook bestellen via de site hier
Of via klantendienst 0800 22 800 daar kan je inlichting vragen omtrent je 19 euro/maand



Reputatie 7
Badge +1
Een beetje naast de kwestie Ricy? Het gaat over internet start in combinatie met Classic Telefoonlijn. Vlgs. de site kan dat als volgt


* Internet Start is ook beschikbaar tegen een prijs van € 19,15/maand voor klanten met een Belgacom Classic vaste lijn van € 19,65/maand. Dit is dus in totaal € 38,80/maand voor Internet Start en Belgacom Classic, eventuele promoties niet mee gerekend.



De aparte prijs voor internet start is nu 24,95€ met een promo van gratis installatie en activering, en een "online'korting van 50€ op het abonnement. Maar als de online bestelmodule niet correct werkt, en je bestelt telefonisch, ben je allicht die 50€ kwijt ? Dat moet Eva dan maar even oplossen denk ik.
Een VDSL2 aansluiting is dan wel mooi meegenomen natuurlijk, anders haal je nooit de beloofde 15/1,5Mbps....dat wél natuurlijk....

Reageer