Beantwoord

Internet Start

  • 29 November 2018
  • 6 reacties
  • 641 Bekeken

Heeft Proximus op termijn plannen om de downloadlimiet van Internet Start te verhogen van 100 GB naar 150 GB?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 3 December 2018, 10:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je mag me via deze link je klantnummer even doorgeven.

groeten

Geert
Bij Telenet heeft basic internet een limiet van 150GB ,bij Proximus start is het nog steeds 100GB.
Heb ooit ook de vraag gesteld of er plannen waren om de limiet van Internet start bij Proximus teverhogen.
Nooit reactie gekregen.
ik denk als dit moest het geval zijn dat ze het dan ook met heel veel plezier zouden melden ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Danny, wij kunnen daar ook moeilijk op antwoorden omdat wij dit zelf op de technische support niet weten. Als dit zou veranderen zullen jullie daar zeker persoonlijk worden van verwittigd.

Grtjs,

Charlotte
Reputatie 3
Badge +1
Proximus biedt los enkel een abo met te weinig MB's of de maxi zonder limiet, er zit niks tussenin
Het te weinig kun je wel per maand aanvullen, maar dan moet je dat wel weer zelf in de gaten houden, ik zou ook graag zien dat ze een tussenoplossing zouden aanbieden, maar ja, de meesten zitten zoals ik op maxi omdat we nu eenmaal niet graag zonder vallen
Reputatie 7
Badge +4
Stefanie, dit is nog maar sinds kort. Tot enkele maanden geleden had je een Internet Comfort abonnement. Wij hebben onze focus gelegd op de internet abonnementen die het meest populair waren.
Fijne dag nog.

Grtjs, Charlotte

Reageer