Vraag

Internet snelheid


Beste, ik haal in het beste geval een snelheid van3.4 mbs, het is hier met momenten schandalig traag. Een filmpje streamen gaat amper, en daarvoor betaal ik 80 euro gemiddeld per maand, wel vaste telefoon inbegrepen. Met de vaste telefoon overdag bellen, extra betalen….

Kijk, ik ben ben bijna 30 jaar klant, altijd mooi op tijd betaald, digitale tv gratis beloofd, kunnen ze niet geven, werkt hier blijkbaar niet. DOE IETS aan die trage internet en dat moedwillig vertragen..

Tv heb ik via telenet, dit omdat jullie mij dit niet kunnen leveren.

Als hier echt geen oplossing voor komt ben ik weg.. zeker weten, garandeer mij een continue internet snelheid van minstens 5 mbs.. DRINGEND


2 reacties

Pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs.

Je zit waarschijnlijk nog op een lange lijn die vanuit de centrale komt, je kunt altijd eens natrekken wat er aangegeven wordt als max gegarandeerde snelheid die Proximus je kan leveren.

Maar maandag kunnen zij je beter informeren of er op korte termijn iets kan aan gedaan worden of er bv iets op de planning staat.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Chris_0107  ik heb dit even voor je becontroleerd maar zie dat je inderdaad nog op een adsl lijn zit
met deze lijn zal je een snelheid halen van ongeveer 4.6mb
ik zie jammer genoeg geen mogelijkheid om je lijn te verbeteren naar vdsl2 of fiber
van zodra dit beschikbaar wordt in je regio zal je hiervan contact ontvangen

Reageer