Vraag

Internet in Stoumont werkt niet. Wie kan mij info geven?

  • 29 April 2021
  • 6 reacties
  • 47 Bekeken

Hoi, ik ben op vakantie in Stoumont. Internet werkt opeens niet meer. Wie kan mij info geven?

 


This topic has been closed for comments

6 reacties

heb je daar een proximus internetverbinding, blijft het DSL lampje continu oplichten op je bbox heb je ook geen internet als je via laptop/pc via utp kabel verbonden bent aan de bbox en is het alleen via wifi of beiden waarmee je geen verbinding hebt.

Edit:  je hebt het over internet via mobiel netwerk denk ik :kissing_closed_eyes:

Als iemand van de Prox  forummedewerker hier straks langskomen kunnen zij eventueel nagaan of er ginder lokaal problemen zijn.

Hoi, het gaat over het internet en de Proximus tv. Het dsl lampje blijft flikkeren op de bbox en hetinternetlampje is uit. Ook op de tv geen signaal

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, het gaat over het internet en de Proximus tv. Het dsl lampje blijft flikkeren op de bbox en hetinternetlampje is uit. Ook op de tv geen signaal

heb je een klantennr of lijnnr van die locatie ?
dan kunnen we de verbinding nakijken

We zijn hier op vakantie; ik kan enkel het adres geven : monthouet 10, Stoumont

 

Reputatie 7
Badge +4

@Vakantieganger Met deze gegevens heb ik jammer genoeg nog geen abonnement bij ons teruggevonden. Enkel op andere huisnummers in dezelfde straat. Kan je eventueel bij de eigenaars het juiste nummer te weten komen ? Dan kunnen we het voor je nakijken.

Wat je ondertussen ook kan controleren is of de kabel tussen de B-box (blauwe aansluiting) en het telefoonstopcontact nog wel goed insteekt. Je kan de B-box eventueel ook eens herstarten. 

Hoi, we zijn gisteren te weten gekomen langs de eigenaar, maar vooral langs een medewerker van proximus (een twitter-contact) dat er infra-werken gestart zijn de buurt van monthouet en dat daardoor de verbinding was/is weggevallen. Maar voor mij is het opgelost. We zijn terug thuis van onze vakantie en genieten volop van onze telenet-verbindingen.

 

Bedankt aan iedereen!