Vraag

Internet Fiber start

  • 14 August 2022
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo, kan ik van mijn bestaande Flex Fiber S pack (internet + tv) overschakelen naar een internet fiber start/ essential + optie tv en wat is de prijs van dit pack? Ik vind dit pack niet meteen terug op de website na lang zoeken. Kom altijd uit bij flex fiber aan 68,99eur als ik packs zit te vergelijken via de Proximus website. Eigenlijk ben ik een kleine verbruiker en heb ik ruim voldoende aan het inbegrepen downloadvolume van een internet start (100 gb) per maand. Alvast bedankt.


6 reacties

inderdaad want hier stond TV trouwens ook niet vermeld  → Internet_Start_ (proximus.be)

Je hebt gelijk. Fiber Start kan als standalone product genomen worden maar niet in combinatie met TV. Internet + TV is automatisch Flex Fiber.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat een combinatie internet+TV voor fiber steeds van het type “Flex fiber” zal zijn

Contract samenvatting | Proximus

Inderdaad.

Hier staat het wel vermeld  voor fiber → Internet_Start_ (proximus.be)

Ok alvast bedankt. Vreemd dat de prijs van start fiber niet vermeld staat op de fiche die je doorstuurde. Die is 42,95 dacht ik. 

Ter info: Pas dinsdag komt hier iemand van van Proximus zelf terug langs op het forum

Internet_Essential_and_Internet_Essential_Fiber (proximus.be)

Reageer