Vraag

Internet en tv vallen uit bij regen

  • 27 December 2020
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 2

Hoi, vandaag heeft het nog al wat geregend en gewaaid dus zijn wij waarschijnlijk zoals heelveel mensen thuis gebleven. Helaas gamen of tv kijken zat er vandaag niet in sinds dat er gisterenavond en vandaag best wel heftige regenbuien over zijn getrokken valt ons internet en tv continu uit als het ook maar een beetje regent. Wanneer het dan droog is werkt alles terug wel met redelijk wat snelheidsverlies. Even nog  voor de duidelijkheid het internet en dsl lampje op de modem blijven ondanks de uitvallen gewoon branden.


Ik wens jullie trouwens allemaal fijne feestdagen en een spetterend 2021🎄🎆


4 reacties

Wie weet is het inderdaad niet te wijten aan vocht insijpeling in de distributiekabel/introkabel !

Reputatie 7
Badge +5

@JarneDoet Ik heb net een lijntest gedaan en ik zie momenteel geen enkele reden voor een storing.

Reputatie 2

@JarneDoet Ik heb net een lijntest gedaan en ik zie momenteel geen enkele reden voor een storing.

Het klopt inderdaad dat momenteel alles terug goed werkt. Ik ga dit zeker in de gaten houden als het nog eens regent want het lijkt mij natuurlijk niet de bedoeling dat ons internet en onze tv uitvallen als het regent.

Reputatie 7
Badge +5

@JarneDoet Nee uiteraard is dit niet de bedoeling. In de lijnmeting vind ik momenteel niks terug dat wijst op een storing. Moest je dit probleem nogmaals hebben bij regen kan je best rechtstreeks bellen naar onze klantendienst op 080022800. Zij zijn alle dagen bereikbaar tussen 08.00 en 22.00. 

Reageer