Vraag

Internet en tv ontbreken in myproximus

  • 28 September 2020
  • 10 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb nu reeds geruime tijd een gsm abonnement. 2 weken geleden werd internet en tv geïnstalleerd bij ons, maar dit is niet gekoppeld aan MyProximus. Bij Mijn Afspraken staat nog steeds 16/09/2020 hoewel de installatie al gebeurd is. Ik kan ook nergens manueel tv en internet aan mijn account koppelen. Hoe geraakt dit opgelost?

 

Ook mijn adres werd nog niet aangepast in MyProximus.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr  De overname is in orde en de adressen staan nu ook correct.
Om jouw gsm-abonnement te integreren in het Flex pack moeten we nog even het abonnement aanpassen. Je hebt nu een Mobilus M aan €26,99/maand met onbeperkt bellen en sms’en en 8GB data. Met de Flex Mobile abonnementen kan je steeds onbeperkt bellen en sms’en en heb je de keuze uit: 5GB aan €15,00 of 15GB aan €26,00. Wat verkies je? Dan pas ik het meteen voor je aan.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Je mag dit aanpassen naar 5GB aan 15 euro. Hartelijk dank voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr  Komt in orde! Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr 

we vragen na bij de betrokken dienst waarom installatie niet helemaal werd afgerond. 

groeten,

Tina

@AntonellaD Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld bij ticket. We hebben gisteren nog een paar zaken nagekeken en het viel ons op dat de bestelreferentie op MyProximus verschilt van deze die we doorkregen via sms.

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr  Ik probeerde jou en jouw partner enkele keren te bellen, helaas zonder succes.
De vaste diensten (internet en tv in het Flex S pack) staan zoals ik dacht actief op het klantennummer van jouw partner. Mag ik alles overzetten op jouw klantennummer waar het gsm nummer ook reeds actief staat? Of heb je liever dat alles op naam van jouw partner staat?

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Mijn excuses. Ik ben momenteel op mijn werk en kon de oproep niet beantwoorden. Je mag inderdaad alles overzetten op mijn klantennummer. Alvast bedankt voor telkens zo snel te antwoorden!

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr  Ik ga het nodige doen en zal jou iets laten weten als het in orde is. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ik zie net de mail met bijlage verschijnen. Het facturatie adres staat nog wel op mijn oude adres te Essen en zou ook veranderd moeten worden naar het installatie adres. Groetjes, Griet

Reputatie 7
Badge +3

@GrietBr Volgens de informatie dat ik terugvind op jouw klantennummer, lijkt het inderdaad alsof de installatie nog moet gebeuren. Zou het kunnen dat de activatie van de diensten is gebeurd op een ander klantennummer? Kan je zo veel mogelijk informatie over de aanvraag doorgeven via het veldje Ticket in de profielgegevens (naam, adres, klantennummer, ordernummer,...)?

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Geef een seintje zodra je het nodige hebt ingevuld, dan kijken we dit graag verder voor jou na.

Groetjes,
Antonella

Reageer