wij hebben gebeld omdat we al dagen problemen hebben met ons internet en tv zeer onstabiel na vele malen te proberen bellen kregen we te horen dat we een probleem hebben in de verbinding naar ons onze router blijkbaar kan er 20/12 pas iemand langskomen. Dit is langer als een week met het excuus dat er te weinig techniekers zijn... geen compensatie of iets krijgen we terwijl er mensen verplicht zijn om van huis te werken en dit nu onmogelijk is om te doen door een fout van jullie... zeer onprofessioneel is dit... Ik heb onlangs ook mijn gsm abonnement laten veranderen naar jullie en dat heeft ook meer als 7 dagen geduurd voor het in orde was… Mensen betalen elke maand correct en krijgen als oplossing wanneer er een fout optreed die echter niet onze fout is om meer als een week te wachten op een technieker diep triest is dit…
Wacht inderdaad best gewoon af wat proximus eventueel als versnelde oplossing kan voorstellen.
in principe kunnen Proximus medewerkers (moderatoren) u een tijdelijke verhoging van uw mobiele data op uw bestaand GSM-abo voorstellen wanneer zij vanaf morgen terug aanwezig zijn op dit publieke forum
een mobiele data is niet hetzelfde als een ethernet verbinding. Met mobiele data kan niet gewerkt worden en taken die hoge bandbreedte gebruiken lukt ook niet. Enige oplossing die ik zie is een spoedherstel technieker asap laten langskomen aangezien dit niet onze fout is maar een fout van de provider. Meer als een week geen internetverbinding en tv is niet meer van deze tijd en is ook niet mogelijk door de corona maatregelen die ons verplicht thuis te werken…
in principe kunnen Proximus medewerkers (moderatoren) u een tijdelijke verhoging van uw mobiele data op uw bestaand GSM-abo voorstellen wanneer zij vanaf morgen terug aanwezig zijn op dit publieke forum
FYI: Wat je ondertussen best doet is best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om na te trekken wat er eventueel nog mogelijk is, van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.
NB: compensatie kan pas bepaald worden nadat alles terug in orde is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.