Beantwoord

Internet connectie problemen

  • 2 October 2018
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Ik woon sinds net samen met iemand op een appartement en we hebben het maxi abonnement. Zolang er 1 persoon het internet gebruikt is er niet echt iets aan de hand, alles lukt goed. Maar eenmaal als de andere op de wifi zit gaat het internet echt heel traag. Als iemand netflix kijkt is het helemaal niet meer mogelijk voor de andere om iets te doen op de wifi. Zelfs als mijn laptop verbonden is met een ethernet kabel is het internet echt slecht. We hebben de Proximus Home Optimizer app gebruikt om de wifi te verbeteren maar ook dat haalt niets uit. We spelen allebei ook games en voor onze studentenopleiding moeten we vaak online zitten, dus dit is echt wel een ramp op het moment.
Op onze toestellen laat het wel altijd zien dat de wifi connectie goed is (altijd alle streepjes) maar alles is toch heel traag.




Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door ElsJ 2 October 2018, 18:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Amaury D kan je via onderstaande link je klantgegevens even doorgeven? Dan kijk ik dit even voor je na . Groeten ELs

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Amaury D ik zie dat je op een adsllijn staat, helaas is het nog niet mogelijk om uw lijn naar vdsl over te zetten. Groeten Els
Wanneer zou dit dan wel mogelijk zijn? @ElsJ
Reputatie 7
Badge +3
Amaury D daar heb ik helaas geen zicht op. Groeten Els
Is er iemand die dit wel zou weten?
Reputatie 7
Badge +3
Amaury D ik geef u vraag door naar de klantendienst maar weet niet of zij u een antwoord gaan kunnen geven. Groeten Els

Reageer