Beantwoord

Internet Comfort verdwenen?

  • 21 June 2017
  • 7 reacties
  • 2858 Bekeken

Hallo,

Ik heb thuis Internet Start en mijn vriend Internet Comfort.
We zijn nu samen ingetrokken in mijn woning en willen upgraden naar Internet Comfort.

Echter ik vind dit abonnement niet meer terug in de catalogus. Er is enkel nog keuze uit Start (27,5) of Maxi, wat meteen bijna het dubbele is aan kost (48,5).

Bij Internet conditions kan je de voorwaarden terugvinden voor zij die enkel internet pack hebben.
Daar lees ik het volgende:

U beschikt enkel over vast internet vóór 17/10/2016?

Keuze uit Start, comfort of Maxi.

Begrijp ik het nu goed dat ik dus geen comfort meer kan nemen omdat dit niet meer bestaat?
Dus het is OF een abonnement van 27,5 OF 48,5.

Groeten,
Jenny
icon

Beste antwoord door RedsFan 21 June 2017, 23:01

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +4
Voor internet alleen klopt dit wel enkel start of maxi, tenzij men kiest voor een pack internet + TV dan is het wel comfort.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv/particulieren/producten/andere-producten/packs/internet-tv.html
bijkomende info (link) voor Internet abonnementen start en maxi vind je hier op deze prox site:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten/internetabonnementen.html

@Prox medewerkers,
Ik heb nog bijkomende vragen:
- naar verluid worden er geen enkele vorm meer van kortingen toegekend op het pack comfort (Int+TV) ,
klopt dat ?
- Als je zou overstappen van comfort pack (INT+TV+TF) naar comfort pack (INT+TV) worden er dan ook activatiekosten aangerekend?
Ik heb thuis internet maxi met alles er op en er aan, het probleem natuurlijk is ik krijg maar 3mbps snelheid tis natuurlijk een grap blijf maar op comfort er is geen verschil met maxi en helpen doen ze ook niet beter weinig betalen voor weinig...
toch best af en toe eens de snelheidstest uitvoeren ( http://proximus.be/internetsnelheid ) om te zien of er nog geen grotere VDSL mogellijk wordt op je locatie.
Badge +4

@Prox medewerkers,
Ik heb nog bijkomende vragen:
- naar verluid worden er geen enkele vorm meer van kortingen toegekend op het pack comfort (Int+TV) ,
klopt dat ?
- Als je zou overstappen van comfort pack (INT+TV+TF) naar comfort pack (INT+TV) worden er dan ook activatiekosten aangerekend?

Daarvoor had ik Familus ( een 3 pack int + TV + TF) met een korting, nu krijg ik die korting niet meer op het pack int + TV.
Activatie kosten zijn er niet als je veranderd naar dit pack, het bevat slechts een opzegging van vaste telefonie.
Ok Redsfan bedankt voor de toelichting.
Ik veronderstelde wel dat er hierbij geen activatiekosten, misschien zou ik in dit geval beter spreken van deactivatiekosten, voor schrappen van TF, maar bij Prox weet je nooit hé en zeker als je al de verhalen leest op dit forum ;-)
Maar van het wegvallen van de korting, dat had ik al van enkelen gehoord, wat dus bij u duidelijk ook het geval is.
Mvg,
...
Ik heb nog bijkomende vragen:
- naar verluid worden er geen enkele vorm meer van kortingen toegekend op het pack comfort (Int+TV) ,
klopt dat ?
...


ja .. plots heb ik ook een abo van 70,85€/maand voor comfort ... korting weg ... maar ik denk dat ik nog ergens gechareld wordt want als ik mij goed herinner (en mijn geheugen is ferm goed) was mijn comfort 63 en oneffen bij de laatste "frutselarij" aanbod van PX (zogezegd verfraaide pack met boektten voor kids etc .. djeezes .. mijn "kids" zijn boven de 30!) bij "niet akkoord" kreeg je een nieuw abo contract aangesmeerd!
Transparantie is geen troef van PX mij dunkt!

Reageer