Vraag

Internet bij gamen traag/valt uit

  • 21 March 2019
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Als mijn vriend wilt gamen, merkt hij dat het internet plots heel traag is. In het begin viel dit mee, maar nu heeft hij al een paar keer gewoon uit ellende moeten stoppen omdat internet lijkt weg te vallen of zo traag is dat hij praktisch niks kan doen. Veel speciaal doet hij bij mijn weten niet. Hij gamet en voicechat ondertussen via discord met een paar vrienden, dit gaf nooit eerder problemen. We hebben al geprobeerd met de modem te herstarten en het gebruiken van de home optimizer. Iemand een idee met waar dit aan kan liggen, want dit is natuurlijk niet aangenaam en ergert natuurlijk steeds meer en meer. (home optimizer hielp maar een paar dagen en ik ben al gestopt om proximus tv te kijken om te zien of dat hielp, maar helaas)

2 reacties

Als je de mogelijkheid hebt om je direct te verbinden met de bbox via een netwerkkabel zou je eens kunnen zien of het dan wel in orde is en anders moet je ok eens op de interface van je bbox gaan kijken en daar eens WAVE (wifi optie) op non actief te zetten en zo terug eens proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Silke, stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn of het klantennummer waar je internet is aan gekoppeld.

Reageer