Vraag

Internet abonnement aanpassen

  • 4 July 2020
  • 9 reacties
  • 1299 Bekeken

Ik wil mijn internet abonnement aanpassen van maxi naar Internet Start. Hoe kan ik dit doen?

In MyProximus pagina vind ik niets terug om dit aan te passen.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@angeli 

ok, ik heb dossiernr vermeld in je profiel.  De dossierbeheerder zal kijken of dit mogelijk is : want voor betalingen tussenkomst internet via werkgevers zijn er bep afspraken en voorwaarden.

Wordt vervolgd.

Groeten

Tina

@tina.b 

Ja het gaat over de abonnement waar ik een tussenkomst van werkgever heb. Ik wil het aanpassen naar internet Start.

Reputatie 7
Badge +3

@angeli 

Beste,

we gaan een dossier opmaken ivm je aanpassing internet :

je hebt een tussenkomst werkgever lopen voor een internet maxi: vandaar wellicht dat je via MyProximus niet kan aanpassen.

Tenzij het over een ander klantennummer gaat dat we hier niet hebben ?

Graag reactie via je profiel ? Opmerkingen ?

Groeten,

Tina

 

Is dit bij overstap naar een ander formule dan zo ?

Reputatie 6
Badge +2

En registratiekosten voor een nieuw abonnement?

En dan schrappen ze automatisch je oud abonnement

Badge +4

Als je via de volgende link gaat : Internet start

 Andere Packs

Kan je daar uw goesting niet vinden ? :)

@angeli  

vroeger kon je het nog via het online formulier opzeggen maar daar verwijzen ze ook naar MyProximus waar het niet mogelijk is!

het zal inderdaad voor maandag zijn dan zal wel iemand, die van Proximus zelf is, dit in orde brengen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad, geen internetaanpassingen van Maxi naar Start of omgekeerd blijkbaar meer mogelijk in MyProximus

→ U zult moeten wachten op een aanpassing door een Proximus medewerker

Deze komen pas opnieuw langs vanaf maandag op dit publieke forum

Reageer