Vraag

Instellingen modem ouderlijk toezicht

  • 6 February 2018
  • 1 reactie
  • 822 Bekeken

Wie helpt mij aan een oplossing? Ik heb voor mijn zoon zijn pc de instellingen van internet aangepast op de modem zodat hij op bepaalde tijdstippen al dan niet kan surfen op 't internet. . Blijkbaar heeft hij gevonden dat bij programma's die openstaan vóór de blokkering, gewoon blijven werken tijdens de blokkering. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zodat hij effectief niet meer op internet kan vanaf het uur dat ingesteld staat?

1 reactie

Ter info: Dit is een probleem dat hier vroeger nog aangehaald werd op het forum dat je toch nog kunt surfen nadat je parental control ingesteld hebt op de bbox3, ik heb er echter geen weet van of dit nu ondertussen al in orde gekomen is voor de bbox3 en of het bij beide fabricaten van de bbox3 het geval is, dus of het zowel bij de bbox3 van het merk techicolor als die van sagemcom het geval is.
How er ook rekening mee eens je zoon de bbox reset dat je instellingen van ouderlijk toezicht verdwenen zijn of als hij via wifi Fon inlogt, hij het ook zou kunnen omzeilen.

Reageer