Vraag

Installeer GEEN fiberlijn van PROXIMUS!

  • 7 December 2018
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Sinds maart hebben wij fiber in huis. Er werd heel veel beloofd... !!! We zijn nu 6 maanden verder en er zijn weeral problemen. Geen internet, geen televisie. Ik raad iedereen aan om het nog niet te installeren: er zitten nog teveel fouten in!
Ondertussen ben ik al dagen contact aan het opnemen met Proximus en we staan nog geen stap verder. Men is nog altijd een dossiertje aan het opstellen en aan het uitzoeken wie nu juist het probleem moet oplossen. Niemand weet iets, de communicatie loopt fout. Dus ik herhaal: "Laat u niet overhalen en wacht nog een jaartje of meer om fiber te installeren.
Wanneer mijn probleem begin volgende week niet is opgelost, stap ik over naar Telenet, want Proximus heeft mij al definitief afgeschakeld van de oude lijn.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Als u me via PB je klantennummer of lijnnummer kan doorgeven, kan ik voor je nakijken wat er allemaal misloopt.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer