Vraag

Installatie internet met povere communicatie

  • 29 October 2021
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, 

Gisteren kwam er een technieker langs om het internet aan te sluiten, er hangt reeds een aansluiting van proximus in het appartement. Geen signaal..... Na 10 keer heen en weer te lopen tussen het appartement op het derde en de verdeelkast op straat, kwam hij tot de conclusie dat de kabel binnenkomt op het gelijkvloers in een appartement waar men aan het verbouwen is. Op dat moment is er niemand daar. Hij zegt niks te kunnen doen, plant een nieuwe afspraak in op maandag, een feestdag! En zegt feitelijk, los het maar op zodat je toegang krijgt tot die flat. Na veel gebel, eindelijk iemand gevonden die me toegang kan geven. Terug gebeld naar Proximus en ze gingen zo vlug mogelijk iemand sturen. Vandaag een mail gehad, er komt iemand. Op TIEN november. 14 dagen later. Ik heb internet nodig voor mijn werk. Dan komt de klepper. Mijn bovenbuur heeft ook Proximus en zijn signaal was vorige week verbroken, omwille van dezelfde reden. Toen is een technieker van Proximus langsgeweest om de kabel te fixen en heeft ie gemeld aan HQ Proximus dat die kabel niet mag toekomen in een privé-flat. Hoe kan dat dat de nieuwe technieker dat niet wist. Er zal hier een oplossing op korte termijn mogen komen of een dikke compensatie. Iedere dag is geldverlies in deze donkere tijden. Misschien eens de ombudsdienst inschakelen. 

NOT HAPPY.

KENNETH


6 reacties

indien nog niet gebeurd zet zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bvb ivm met dit probleem.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Ken_01 Laat iets weten zodra je jouw klantgegevens hebt aangevuld in je profiel. Dan kunnen we dit verder voor je nakijken. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Goedemiddag,

Gegevens zijn aangevuld.

 

Mvg, 

Kenneth 

Reputatie 7
Badge +3

@Ken_01  Ik zie dat hiervoor reeds een ticket werd opgemaakt (IM11629917) en behandeld. Deze informatie lees ik hierin: 10/11 was de eerst beschikbare datum in de kalender. Er is intern wel navraag lopende als hiervoor een vervroeging mogelijk is. De medewerker van de dispatching dienst zal je op de hoogte houden mocht dit mogelijk zijn. Ik ga dit topic ook laten escaleren zodat dit zeker wordt opgevolgd. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ken_01  Ik heb feedback ontvangen dat de afspraak werd vervroegd naar 02/11. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Dag Antonella,

Proximus heeft het vervroegd naar dinsdag, waarvoor dank.

Dikke merci!!!! 

Reageer