Vraag

Installateur niet komen opdagen

  • 19 November 2019
  • 7 reacties
  • 536 Bekeken

Geachte,

Ik had heden ochtend een afspraak ter installatie van internet.

De installateur zou tussen 8u en 12u30 langskomen (bevestigd per e-mail).

Zoals de titel het prijs geeft, is er niemand komen opdagen.

Na telefonisch contact zou de installateur om 13u00 bellen om om 13u30 ‘stipt’ (letterlijke woorden) aan mijn deur te staan.

Tweemaal prijs, weer geen installateur zonder enig bericht.

Daar ik maar een halve dag verlof had genomen, die intussen helemaal verloren is gegaan, kon ik niet blijven wachten tot 15u00, wat het volgende voorstel was.

Tweemaal een afspraak zonder reden noch seintje niet nakomen.

Regelrechte contractsbreuk.

Geen enkel zicht/idee hoe dit verder zal worden aangepakt. 

Goede eerste ervaring als nieuwe ‘klant’. Clichés bevestigd.

Hopend op een spoedige en eerlijke oplossing.

Andreas Coene


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Andreas C , kun je in je profiel het klantnummer aanvullen voor nazicht? Grt, Heidi

Dag Heide,

Dit is aangevuld.

615351***

Reputatie 7
Badge +3

Dag Andreas C, ik heb na contact met onze dienst ‘Dispatch’ een nieuwe afspraak met voorrang kunnen laten inboeken op 22/11/19. Dit is een dagafspraak, de technieker komt langs tussen 8u en 16u30. Hij belt je een half uurtje op voorhand. Grt, Heidi

Dag Heidi,

Dat is vriendelijk, maar ik kan op dergelijke korte termijn niet nogmaals een hele dag verlof nemen in de hoop er iemand langs komt. 

Wij zouden graag de bestelling (zonder kost) annuleren, maar opnieuw is dit niet geheel duidelijk hoe dit moet (reden waarom wij niet verder met Proximus in zee zouden willen gaan).

Groeten,

Andreas

Reputatie 7
Badge +3

@Andreas C Spijtig om te horen dat je geen klant meer wil worden maar ik begrijp uw reactie.Ik heb zoals gevraagd uw aanvraag geannuleerd.Indien er kosten aangerekend zouden worden mag u dit via deze weg laten weten.Dan maken we de nodige creditnota hiervoor op.Groetjes,Joel

Beste Joel,

Dank voor de hulp, maar de annulatie was niet langer nodig. Ik had een dag ervoor telefonisch met een collega van u de afspraak verplaatst naar aanstaande vrijdagochtend 29/11/2019 omdat ik dan verlof kon nemen (en heb genomen).

Na uw annulatie nam ik nogmaals telefonisch contact met een collega van u op (omdat er niet echt een manier bestaat om schriftelijk contact op te nemen) met verzoek of de afspraak toch kon doorgaan. Er werd mij toen gemeld dat aangezien wij reeds een installatie hebben (er is inderdaad in onze woonruimte reeds een bakje van Proximus aanwezig), het het snelst en eenvoudigst zou zijn om een modem op te sturen die wij dan zelf zouden kunnen installeren. Deze modem zou zaterdag 23/11/2019 toekomen.

Wij ontvingen evenwel geen modem dit weekend ondanks wij een hele dag thuis bleven.

Op MyProximus staat dat mijn bestelling via e-mail is verstuurd?

Ik zie even het bos door de bomen niet meer. 

Wij wensen gewoon zo snel mogelijk WiFi (Internet Start). Kan de afspraak 29/11 toch doorgaan? Of wordt de modem alsnog opgestuurd?

Alvast hartelijk dank om de situatie hopelijk voor eens recht te trekken.

Met vriendelijke groet,

Andreas

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Andreas C , in de Track and Trace tool staat dat je pakket vandaag wordt afgeleverd. Internet Start staat intussen actief. Grt, Heidi