Vraag

Instagram verificatie/wachtwoord vergeten mails

  • 2 September 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo

 

Ik krijg op mijn skynet emailadres geen mails van Instagram aan. Mijn Instagram account heeft verdachte activiteit vastgesteld en hiervoor dien ik mijn emailadres te bevestigen. Het gedeeltelijke gecensureerde mailadres dat Instagram voorstelt komt ook overeen met mijn skynet mailadres dus ik denk niet dat deze gehackt is.

 

Deze verificatiemails krijg ik dus niet aan en als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik die mails ook niet aan.

 

Ook heb ik deze post gevonden van iemand met hetzelfde probleem, ben dus geen alleenstaand geval: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=62359


4 reacties

Hallo ik heb exact het zelfde probleem heb je hier toevallig al een oplossing voor gevonden?

Hoi, enkele dagen later kreeg ik de mail wel terug aan.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Steven_vdh @nanto Wij blokkeren normaalgezien geen mails van een specifieke afzender, tenzij het als spam aanzien zou worden. Vind je deze mails ook niet terug (eventueel in webmail.proximus.be) in een map als ‘junkmail’, ‘spam’, of ‘ongewenste mail’,.. ? 

Ik heb dit probleem nu ook al meer dan een jaar. Op mijn andere adressen lukt het wel, maar niet op mijn skynet adres. Hierdoor ben ik helaas mijn toegang tot mijn bedrijfsaccount op instagram verloren. …

Heel vervelend, ook al contact gehad met proximus via de chat, zonder oplossing helaas…

Moest er toch nog iemand tips hebben, altijd welkom

Reageer