Vraag

Inlogscherm van de cloud flikkert voortdurend

  • 3 februari 2020
  • 71 reacties
  • 2129 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds enkele dagen werkte mijn cloud niet meer. Heb de software verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik wel het inlogscherm maar dit flikkert voortdurend (komt op en verdwijnt terug, komt opnieu wterug op en verdwijnt weer, enz...). Ik kan dus mijn logingegevens niet invoeren. Opnieuw gedesintalleerd en herinstalleerd maar het probleem blijft. Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn ?

Franki


71 reacties

Beste,

 

Is er eindelijk al een oplossing gevonden voor het inlog- en synchronisatieprobleem van de Proximus Cloud ? Ik kan me weinig IT-specialisten voorstellen die dit niet in 1 maand kunnen oplossen ???

 

Dit is bijzonder vervelend !!

 

Mvg.

Geachte,

 

Zoals mijn mede-slachtoffer Franki_01 terecht opmerkt, is dit probleem nu reeds meer dan een maand actief, zonder dat er nog maar een vooruitzicht op een oplossing blijkt te zijn, laat staan dat er wordt gecommuniceerd hierover.

U begrijpt dat ik de betaling van mijn factuur, gelijklopend heb uitgesteld en uw tegemoedkomingen voor het veroorzaakte ongemak en bijkomende gepresteerde uren, eerst wil bekijken, en dan uiteraard na akkoord, tot betaling zal overgaan.

Een melding “excuses voor het ongemak” dekt nu jammerlijk genoeg geen gemaakte economische kost.

 

 

Dit is echt wel van de pot gerukt. Een probleem als dit waar volgens mij meerdere klanten mee geconfronteerd worden, dat ondertussen meer dan 4 maanden aan de gang is?

Komaan Proximus, beetje serieus blijven vind ik persoonlijk...

als ik met rechtermuisknop ergens klik in dat flikkerend scherm, dan lijkt het te stoppen met flikkeren, als ik die snelmenu weg klik dan kan ik mijn wachtwoord ingeven.

Dan kan ik aanloggen en werkt het terug. 

Workaround, maar toch niet echt een oplossing ...

recentelijk nog aangelogd via een nieuwe pc en inderdaad :

nog steeds flikkerend login scherm en workaround via rechtermuisknop

 

mvg - pvbbogaert

tip ik zou toch niet te veel privégegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te vermijden. 
Bet dat je dit in je forumprofiel ergens zet in een vak aangegeven door privé.

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +4

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be

Reputatie 1
Badge

Ondertussen wachten we al meer dan een maand op een oplossing ! Van snelle service gesproken...

Reputatie 7
Badge +4

Er is een update van de app voorzien voor midden maart. Normaalgezien zou het dus niet lang meer mogen duren voordat het in orde is. 

hier juist bij mij eens getest op Windows 10 versie 2004 met www.proximuscloud.be

en krijg geen foutmelding, probeer toch eens via privébrowsing met toestcombinatie

CTRL + SHIFT + N

of je dan ook de foutmelding krijgt

 

Beste Martin
 

Alvast bedankt voor inderdaad via een workaround zo ongeveer 30% van het aangekaarte probleem tijdelijk op te lossen.

Op browserniveau lijkt dit inderdaad soelaas te bieden, echter niet ideaal vermits je dan elke keer opnieuw je logingegevens moet intypen en nog meer jammer is natuurlijk dat in het wit knipperende venster met “OK” werkt dit niet werkt :-( .
Ergens bizar en natuurlijk vooral ook spijtig want dit werkt op een zekere manier ook via een (soort van) browser daar ik een browsergerelateerde foutmelding krijg als internet niet kan worden gevonden.

Ik heb ondertussen trouwens op 4/5 (ipv voorheen op 3/5) computers geen toegang meer via de applicatie. Dit gebeurde nadat ik plots opnieuw moest inloggen en ik “minimale cookies” selecteerde... 
Hopelijk brengt dit voor iemand een verder inzicht in het probleem dat zich stelt :-)  

Y.

ook ik heb per mail contact gezocht met Proximus ivm dit flikkerprobleem. Ik kreeg antwoord dat ik een foto van het scherm zou moeten opsturen om dit probleem beter te kunnen bekijken. De tekst  van de mail was in slecht Nederlands! en op dat venster staat al mijn gebruikersnaam, dus een foto opsturen naar wie weet wie doe ik niet. Maar we zijn nu al half april en nog is er geen oplossing! Misschien kan men de proximusklanten wel eens allemaal officieel op de hoogte brengen van dit probleem?

 

NB: zelfs dit werkt blijkbaar niet bij iedereen :slight_smile:

Ik ben wel maar een gewone klant en er zullen wel andere regels gelden voor biss klanten, maar als ik lees “we repareren je internet” dan is dit heel vaag, want daarmee is het niet duidelijk of toepassingen en applicaties enz...via dit internet ook gepareerd worden, bij manier van spreken (dus goed werken) dat is volgens mij nog totaal iets anders enfin dit zou in ieder geval duidelijker moeten omschreven worden….
waarschijnlijk staan er op hun site wel betere omschrijvingen en voorwaarden in verband met toepassingen en applicaties die in een abonnement inbegrepen zijn.

Online via proximuscloud kan je perfect inloggen, maar dan heb je nog geen synchronisatie en dus bij aanpassing/verwijdering of toevoeging van bestanden, gaat dit niet worden aangepast in de cloud.

 

Het is de synchronisatie die niet werkt (en ook het inloggen via pc met scherm dat flikkert)

@KV51 als je rechts klikt zou het lukken volgens ik hier al gelezen heb, mss eens proberen.

Reputatie 7
Badge +4

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be

Veel meer als bovenstaande info kunnen we je helaas momenteel niet geven. Met de huidige crisis is het mogelijk dat dit nogmaals zal uitgesteld zijn , dus voorlopig kunnen we niet met zekerheid spreken wanneer de nieuwe app versie beschikbaar zal zijn.

Er is een update van de app voorzien voor midden maart. Normaalgezien zou het dus niet lang meer mogen duren voordat het in orde is. 


En van welk jaar? Want inmiddels is half maart 2020 gepasseerd hoor...

Reputatie 7
Badge +3

We hebben om meer informatie gevraagd bij de betrokken teams. Van zodra er een antwoord is, delen we die hier asap mee.

Ik heb sinds 2 weken hetzelfde probleem en heb al werk verloren wegens niet synchronisatie laptop/PC.

Gelieve me op de hoogte te houden van de oplossing!

Mvg

e-novo BV

Nog steeds geen oplossing, ik heb dat nu ook

 

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel is het probleem nog in behandeling. Het zal daar op afwachten worden. 

Ik heb dit probleem dus ook, cloud bereikbaar via de website, maar het inlogscherm knippert, kan niet inloggen, dus ook geen synchronisatie meer mogelijk. Kunt U mij verwittigen als het probleem opgelost is? Zou dus wel mogen, want dit is al een tijdje aan de gang.

 

Edit : Privégegevens verwijderd door moderator

Reputatie 1
Badge

Is er al nieuws omtrent dit probleem. Heb zojuist nog eens opnieuw geinstalleerd maar het probleem is nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Franki,

 

Dit is nog steeds in onderzoek. Ondertussen kan je de mobiele applicatie wel gebruiken. 

Ze doen het nodige om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb bovenstaande link eens geprobeerd op mijn androidtablet, en dat lukt perfect. Ook opladen van bestanden, synchroniseren zie ik niet.

 

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be


Die link werkt ook niet echt goed, krijg dikwijls ‘we are experiencing technical difficulties, please try again later. Dat was al zo voor de pc app problemen gaf

Reageer