Beantwoord

Inloggen skynet

  • 13 July 2019
  • 7 reacties
  • 3027 Bekeken

Gisteren kon ik nog inloggen op mijn skynet mail Het lukt al een ganse dag niet vandaag.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 15 July 2019, 12:30

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: voor maandag komt er hier niemand van Proximus langs om je verder te helpen.
wel kun morgen indien je dit wenst eventueel contact opnemen met de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800.

Kun je niet inloggen via een mail client applicatie op Pc/laptop/smartphone/tablet en kun je ook niet inloggen op http://webmail.proximus.be ? dit best vermelden voor de proximus medewerkers als ze maandag hier terug langskomen.

zie ook of dit je eventueel ondertussen kan verder helpen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Zelfde probleem: ik vermoed dat het een probleem is met skynet.be. Sinds 1 juli gaat dit over in Proximus, maar de oude email adressen zouden nog moeten blijven bestaan.
Via app op GSM of eigen client op de PC gaat het wel, het probleem is enkel via de website.
Hopelijk trekken ze het snel weer recht bij Proximus.
Ik heb het hier bij mij nog eens geprobeerd en werkt zonder probleem met EDGE browser op webmail.proximus.be (ik heb ook nog een oud skynet mailadres, maar heeft daar niks mee te maken)
Dus het zal niet algemeen zijn, mss eens cookies wissen of ander browser proberen of dit dan wel lukt!
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, wij hebben inderdaad nog geen verdere meldingen binnengekregen dat er problemen zouden zijn.
Lukt dit ondertussen reeds wel?
neen het lukt nog steeds niet om in te logen via https://www.proximus.be/login/webmail
Ik lees mijn mail altijd via daar.
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je een bepaalde foutmelding ? Kan je eventueel eens proberen in een andere browser of op een ander toestel ?
Hmm, juist terug geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Ik gebruik steeds de laatste versie van Firefox.

Dan maar eens geprobeerd om alle tracking en cookies blocking af te zetten voor de inlogsite, en dan lukte het wel. Niet echt proper van Proximus om je te dwingen tracking en reklame cookies op te zetten voordat je je email kan lezen (wat trouwens vroeger wel altijd lukte).

Reageer