Beantwoord

Inleveren modem

  • 8 February 2018
  • 4 reacties
  • 3843 Bekeken

Beste proximus

In december heb ik mijn internetcontract opgezegd. In de bevestigingsmail staat letterlijk: "Het staat u vrij het materiaal te behouden of binnen te brengen voor recyclage. Als u kiest voor recyclage ,
kunt u het materiaal gewoon binnenbrengen in een Recupel-punt (gemeentelijke containerpark)."

Aangezien wij van plan zijn om over 4 maanden opnieuw een internet abonnement te nemen, hebben wij de modem gewoon behouden. Nu heb ik hiervoor een rekening gekregen van 99 euro. In de eerste plaats had dit moeten aangekondigd worden via de opzeggingsbevestiging en bovendien lijkt dit mij absurd omdat wij dan over 4 maanden opnieuw een model zullen moeten aankopen.

Met vriendelijke groet

Laura
Klantnummer: 618518583
icon

Beste antwoord door AkiW 9 February 2018, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ter info: hier staat de procedure bij opzeg:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Laura,

een facturatie-rechtzetting is uitgevoerd ter rechtzetting. De aanrekening van € 99 ( modem) is gecrediteerd voor u. U moet dus enkel de € 0,89 ( gedeelte abonnementskost) nog betalen betreffende factuur nr 6828343109.

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +2
Ter info: hier staat de procedure bij opzeg:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html


Klopt niet volledig die link, spreekt alleen van UPS. Proximus aanvaardt ook via Bpost en afgifte in verkooppunt ook na stopzetten contract.
Ik vraag me toch af hoe komt het dan dat er zijn die om Bpost vragen en dan als antwoord krijgen dat het niet mogelijk is via Bpost en er ook nog mensen zijn die melden dat ze via een verkooppunt niet konden binnen brengen of is er onderscheid tussen Proximus centers en proximus partners.

Kan er ééns iemand van Proximus dit verduidelijken zodat we weer van die twijfels en misverstanden verlost zijn. ❓