Vraag

Info over ticket

  • 4 May 2022
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 1

Heb sinds 11:30 geen internet, televisie en foon meer. Heb dit gemeld via chat en de bevoegde persoon heeft dan een ticket aangemaakt. Alleen kan nu geen mail, geen webmail, geen telefoon, geen televisie meer ontvangen, dus hoe weet ik nu of het probleem is opgelost? Intussen zijn we al bijna 4u verder, en merk geen enkele wijziging. Lampje DSL op de modem knippert (Fiber aansluiting) maar meer niet ....  Zou wel handig zijn moest in MyProximus ergens een melding zichtbaar zijn als er op je lijn een probleem is, en wanneer opgelost.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1

Uiteindelijk was het dus vanzelf opgelost geraakt, maar toch volgende bedenkingen.

 

Donderdag werd ik door iemand van technische assistentie opgebeld die blijkbaar toen nog steeds niet op de hoogte was van een technische panne buiten mijn huis, en me alle stappen van heropstarten en resetten van de modem nog eens liet doorlopen. En me tijdens de wachttijden reclame maakte om ook mobiele diensten van Proximus aan mijn pack toe te voegen. Eerlijk gezegd is dat als je op die moment al 48u GEEN internet, televisie en telefoon hebt, wel de slechtst denkbare moment om reclame hiervoor te maken.

Uiteindelijk raakte dat dus niet opgelost, en maakte hij een afspraak voor een technieker te laten langskomen. Vreemd wat blijkbaar wist dus niemand dat de panne buitenaf lag. Vrijdagochtend toen ik arriveerde bleek alles terug normaal te werking en in orde te zijn. Maar kreeg dus wel een sms dat de technieker na de middag zou langskomen. Dus via chat verwittig ik dan dat het probleem opgelost is en de technieker niet hoeft langs te komen. Evenwel blijf ik van die technieker voortdurend berichten krijgen omstreeks welk uur hij gaat arriveren. Dus na 3u chat ik opnieuw (met gelukkig dezelfde) medewerker om te melden dat die technieker nog steeds onderweg is, wat zinloos is dus. Uiteindelijk belt die de technieker dan rechtstreeks af.

Eerlijk gezegd stel ik me toch vragen bij de efficiëntie en werkwijze bij Proximus. En vooral de communicatie onderling. De technieker, persoon aan de chat, en telefonische interventie waren geen van de drie op de hoogte dat de panne BUITEN mijn woning lag en intussen opgelost was vrijdag. 

Doet mijn wenkbrauwen wel echt fronsen over hoe er gewerkt wordt. En 3 dagen dus zonder internet, televisie en telefoon gezeten.

Reputatie 7
Badge +3

@Blinckx 

je bent betrokken bij een algemene panne in de regio Mechelen, nog een aantal klanten hebben hiervan melding gemaakt. 

De technici doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk hersteld te krijgen.

 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

FYI: In sommige gevallen als je een gsm abonnement hebt, dan kan Proximus daarop data laden om je ondertussen wat uit de nood te helpen. Zo kun je dan ook via tethering (hotspot) op je gsm dan verbinding maken met andere toestellen.

Als de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze verder de mogelijkheid bekijken.

Reputatie 1

Intussen 20u zonder televisie telefoon e-mail internet en geen enkel bericht/antwoord op wat er met het ticket gaande is en de oplossing. Zal me maar opmaken voor een lange periode zonder enige service zeker. 🙄☹️

Reputatie 1

Intussen al 8 uur zonder internet televisie telefoon en e-mail en zero antwoord of bericht via mijn alternatief mijn gsm- nummer. Bedankt voor de zoveelste noncommunicatie. Begin het stilaan gewoon te worden. Ergerlijk!