Vraag

info over aanvrager bbox omruiling

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

vandaag heb ik mijn bbox3 ontvangen. Grote verassing, want ik had geen omruiling aangevraagd.

Volgens de klantendienst zou ik vorige week naar de technische dienst gebeld hebben. Dit klopt niet, want ik heb nooit gebeld. Graag had ik geweten wanneer, om welk uur er naar de technische dienst gebeld werd. Niemand wonend op mijn adres heeft gebeld. Blijkbaar is het een buitenstaander.

Ik zou ook willen weten of er gebeld werd via een nummer uit het abonnement.

Ik ben blij met de omruiling want ik weet dat het ooit zal moeten gebeuren.

Of is deze swap een beslissing van Proximus?


3 reacties

Het is gewoon een omruilactie van de verouderde bbox2’s naar de recente BBOX3’s en meer moet er niet achter gezocht worden, dit antwoord werd hier trouwens al door de Proximus medewerkers op het forum gepost.

Als je meer uitleg wilt van iemand van Proximus zelf zul je moeten wachten tot maandag wanneer de proximus medewerkers terug langkomen op het forum.

 

Andere posten omtrent de omruiling bv hier 

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/bbox-3-ontvangen-zonder-verdere-info-48844#post637479

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/paswoord-bbox-2-48893#post637562

https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/omwisseling-bbox-2-naar-bbox3-48884

 

 

Reputatie 7
Badge +4

vandaag heb ik mijn bbox3 ontvangen. Grote verassing, want ik had geen omruiling aangevraagd.

Volgens de klantendienst zou ik vorige week naar de technische dienst gebeld hebben. Dit klopt niet, want ik heb nooit gebeld. Graag had ik geweten wanneer, om welk uur er naar de technische dienst gebeld werd. Niemand wonend op mijn adres heeft gebeld. Blijkbaar is het een buitenstaander.

Ik zou ook willen weten of er gebeld werd via een nummer uit het abonnement.

Ik ben blij met de omruiling want ik weet dat het ooit zal moeten gebeuren.

Of is deze swap een beslissing van Proximus?


hi,
ik zie geen recente oproepen naar onze diensten voor je lijnnr
de omruiling zal dus niet op vraag gedaan zijn van buitenaf maar een automatische omruiling vanuit onze systemen
dit wordt regelmatig gedaan wanneer er een oude of verouderde modem wordt vastgesteld

mvg

Heb ook nog steeds een bbox2, maar heb nog altijd geen omruiling gehad naar bbox3:disappointed_relieved:

Mvg

Grietje Corthouts

 

Reageer