Vraag

Indienen klacht

  • 23 August 2020
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

Beste, 

referentie storing: 645 827

We zitten sinds woensdag 19/08 zonder vaste lijn. Eerst wordt bij hoog en laag beweerd dat de oorzaak bij de telefooncentrale ligt. Als deze mensen dan ter plaatste komen, waarvoor factuur wordt aangerekend, geven jullie uiteindelijk, na meermaals contacten toch toe dat er een fout op de lijn zit. Zelf dit is al ongehoord. Uiteindelijk wordt de storing aanvaard om iets na 14:00 terwijl het eerste contact dateert van 09:00.  technieker kan pas ter plaatse komen op vrijdag 20/08 PM. Deze technieker stelt vast dat de lijnen van slechte kwaliteit zijn en dat ook de reserve lijn niet aanwezig is. Hij kan ons dus niet helpen. We zouden vrijdagnamiddag bericht krijgen wanneer de dit probleem zou verholpen worden, maar niemand gehoord. Maar wel vastgesteld nu dat ook het internet nu instabiel is. Al meermaals de bbox3 moeten herstarten. 

Dit is ongehoord, we betalen extra met Bizz services intense en dit krijg je als dienstverlening. 


6 reacties

@Peter De Cuyper ter info:

Mss moet iemand van prox je mobiel datavolume bijladen zodat je via deze weg voorlopig een hotspot kunt opzetten via een smartphone bvb (tethering  → https://www.paradigit.nl/tips/tethering-wat-is-het-en-hoe-werkt-het/

Het kan bvb ook voorlopig opgelost worden doordat prox teknieker een MiFi toestel plaats voorlopig is een een omvorming van Mobiel naar Wifi signaal.

Maar er komt hier niemand die van proximus zelf langs in het weekend op het forum

Heb je als bizz klant dan geen bizz contact persoon bij prox, (of bizz helpdesk opbellen 0800 22 500) die je kan aanspreken om iets ondertussen te ondernemen om je tijdelijk verder te helpen

NB:  ik ben niet van proximus zelf, ik probeer je maar tips mee te geven.

Bedankt Martin,  jammer genoeg heb ik klacht geplaatst na contact met de bizz helpdesk 0800 22 500, deze ochtend nog, waar we noch enige timing, noch enige oplossing werden voorgesteld. We trekken ons plan wel met hotspot voor internet, maar dit lost niet op dat we niet bereikbaar zijn op onze vaste nummers en de bizz helpdesk het bedrijf van onze telefooncentrale heeft laten langst komen, terwijl ze goed genoeg zien en daarna ook toegeven dat het aan de kwaliteit van de lijn ligt. 

Nog is bedankt voor de tips. 

Reputatie 7
Badge +4

Vaste nummers X, Y, Z kunnen door Proximus-technici toch doorgeschakeld worden naar GSM A, B, C indien nodig?

Indien het over een “groot aantal” vaste nummers zou gaan, zal wel een waarschijnlijk wel beperkte keuze (hoofdnummer?) moeten gemaakt worden

Misschien bij de betrokken Bizz Expert aandringen op een oplossing/voorstel...

 

 

 

@Peter De Cuyper  het zal inderdaad maar de enige oplossing zijn van bij de betrokken bizz expert aan te dringen, maar als de mensen die van proximus zelf zijn, hier morgen de draad opnemen kunnen ze altijd de betrokken expert aanspreken hieromtrent.

Reputatie 7
Badge +4

@Peter De Cuyper Ik heb hier een lijn teruggevonden eindigend op -….65. Die had geen verbinding, maar dat heb ik in orde gemaakt. Deze zou nu moeten werken. Ik vind daar echter geen afspraak met een technieker terug, ook niet die van vorige week. Kan je daarom in je profiel even het nr aanvullen waarover het gaat vermits jullie verschillende lijnen hebben ? Dan kan ik nakijken wat aan de hand is. 

 

Beste, er zijn nu 2 techniekers aanwezig aan het graven in de straat daar lijn slecht is. Ze gaan nieuwe kabel steken. Gek dat dit niet gekend is. Van de 4 nummers hebben we er geen die eindigt op 65?  De referentie van de storing die de technieker Wim Heireman heeft nagelaten vrijdag is 645 827 gr, p

Reageer