Beste,
referentie storing: 645 827
We zitten sinds woensdag 19/08 zonder vaste lijn. Eerst wordt bij hoog en laag beweerd dat de oorzaak bij de telefooncentrale ligt. Als deze mensen dan ter plaatste komen, waarvoor factuur wordt aangerekend, geven jullie uiteindelijk, na meermaals contacten toch toe dat er een fout op de lijn zit. Zelf dit is al ongehoord. Uiteindelijk wordt de storing aanvaard om iets na 14:00 terwijl het eerste contact dateert van 09:00. technieker kan pas ter plaatse komen op vrijdag 20/08 PM. Deze technieker stelt vast dat de lijnen van slechte kwaliteit zijn en dat ook de reserve lijn niet aanwezig is. Hij kan ons dus niet helpen. We zouden vrijdagnamiddag bericht krijgen wanneer de dit probleem zou verholpen worden, maar niemand gehoord. Maar wel vastgesteld nu dat ook het internet nu instabiel is. Al meermaals de bbox3 moeten herstarten.
Dit is ongehoord, we betalen extra met Bizz services intense en dit krijg je als dienstverlening.