Vraag

inbox

  • 7 September 2021
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken

mijn mails komen niet meer binnen in mijn inbox


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@guy torrekens Is dit via webmail of een mailprogramma ? Wat krijgt u dan te zien ? 

Er staat een mail in mijn inbox die ik niet te zien kan krijgen. Weet iemand hoe ik die kan lezen?

Reputatie 7
Badge +4

@chrsw kan je het mailadres waarmee je problemen ondervind in je profile toevoegen ?
dan kijk ik na wat er misloopt

sorry, inderdaad ik was in de war met een ander thread waar mail traag binnenkomt :blush:

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik lees dat de auteur geen e-mails binnenkrijgt

Wat de “nieuwe” Proximus webmail betreft de e-mails komen wel binnen zij het soms met “enige vertraging” en blijkbaar is de toegang/synchronisatie van Gmail-accounts in Proximus webmail niet ok, 

De synchro webmail Proximus - windows10 mail is blijkbaar ok en via de applicatie Thunderbird stelt er zich voor zover ik kan zien geen probleem

 

Welke applicatie gebruikt u: Outlook.com, Outlook 365 of eventueel nog een andere versie (2019, 2016,…..)?

Kan daar toch moeilijk iets mee te maken hebben aangezien het ook traag binnenkomt via webmail.proximus.be! 

Reputatie 7
Badge +4

Indien u gebruik maakt van e-mail adressen van het type @proximus.be of @skynet.be en uw e-mails komen niet binnen via Proximus webmail, vrees ik dat enkel Proximus-medewerkers u zullen kunnen helpen

Maakt u eventueel gebruik van outlook.com of hotmail.com adressen?

Welke applicatie gebruikt u: Outlook.com, Outlook 365 of eventueel nog een andere versie (2019, 2016,…..)?

Ook niet in Webmail of Proximus.

Ik gebruik Outlook.

Reputatie 7
Badge +4

Ook niet in webmail? Webmail | Proximus

Welke applicatie gebruikt u?

FAQ:

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

 

Reageer