Beantwoord

imap foutmelding bij verwijderen email outlook

  • 27 November 2022
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Sinds vrijdag krijg ik bij het leegmaken van de map verwijderde items in Outlook 2010 (belgacom.net account - IMAP) de melding “CLOSE failed “ of “UID Store failed”. En er duikt steeds opnieuw een leeg (0kb) mailtje op in die map zonder verzender en onderwerp. Het kan verwijderd worden maar komt steeds terug. Ook via de webmail blijft de teller in de map verwijderde mails steeds op 1 staan.

 

Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Mogelijks problemen op de servers van Proximus? De instelling in Outlook werd in ieder geval niet gewijzigd.

 

icon

Beste antwoord door GeertC 1 December 2022, 15:21

Bekijk origineel

7 reacties

Zelfde probleem hier

Bijkomend probleem :Melding  Uw IMAP server heeft de verbinding verbroken. IMAP4 server terminating connection. poort 993 foutcode 0x800CCCDD

Reputatie 7
Badge +5

@EricSl @Stijn898 Hebben jullie ook problemen via onze webmail?

Mijn sterk vermoeden is dat het probleem bij proximus ligt!

Doch er komt geen reactie van een medewerker van proximus zelf!

Waarom geen oplossing voor dit probleem dat blijkbaar ook bij andere gebruikers bestaat!

 

Reputatie 7
Badge +3

@EricSl 

Gaat het over de mail die eindigt met ...@belgacom.net?

 

Groeten 

Geert

 

 

Beste Geert

Mijn map verwijderde items is verdwenen, en ik kan niet meer op mijn accountinstellingen!

Heeft U een reden hiervoor a.u.b.?

Met dank

Beste Geert,

Accountinstellingen zijn terug zichtbaar.

De map verwijderde items werd blijkbaar verwijderd en alle foutmeldingen zijn hiermee verdwenen.

 

Met dank voor uw tussenkomst,

Wat de oorzaak was voor onze problemen weet ik echter niet en is voor mij een raadsel.

Hopelijk blijft alles zo!

 

Reageer