Ik heb momenteel internet standard en wens naar internet maxi veranderen. Eerst ben ik naar uw winkel geweest om daar persoonlijk te veranderen, Het werd in theorie gedaan (rond twee weken geleden) en monteur moest naar mij in de volgende twee dagen voor een afspraak bellen. Natuurlijk niemand heeft gebeld. Dan heb ik naar jullie klantendienst gebeld, opnieuw hoor ik dat bestelling is in orde en iemand zal naar mij binnen 1-2 dagen voor een afspraak bellen. Opnieuw, natuurlijk, niemand gebeld. Daar belde ik nog een keer naar jullie, Man zie dat iemand zal op maandag naar mij voor een afspraak bellen, opnieuw niemand gebeld. Vandaag ben ik naar andere proximus winkel geweest, daar medewerker zei dat mijn aanvraag un onjuiste manier ingevuld en ik moet naar proximus klantendienst bellen. Ik probeerde opnieuw bellen, man kon mij geen informatie geven en dan gewoon telefoon opgehangen. Wat is er gebeuren en wanneer zullen jullie mijn bestelling activeren?
Beste antwoord door AzizA
Bekijk origineel