Beantwoord

Ik kan niet van Proximus standaard naar Proximus maxi veranderen, jullie maken veel problemen!

  • 6 February 2018
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Goedendag,
Ik heb momenteel internet standard en wens naar internet maxi veranderen. Eerst ben ik naar uw winkel geweest om daar persoonlijk te veranderen, Het werd in theorie gedaan (rond twee weken geleden) en monteur moest naar mij in de volgende twee dagen voor een afspraak bellen. Natuurlijk niemand heeft gebeld. Dan heb ik naar jullie klantendienst gebeld, opnieuw hoor ik dat bestelling is in orde en iemand zal naar mij binnen 1-2 dagen voor een afspraak bellen. Opnieuw, natuurlijk, niemand gebeld. Daar belde ik nog een keer naar jullie, Man zie dat iemand zal op maandag naar mij voor een afspraak bellen, opnieuw niemand gebeld. Vandaag ben ik naar andere proximus winkel geweest, daar medewerker zei dat mijn aanvraag un onjuiste manier ingevuld en ik moet naar proximus klantendienst bellen. Ik probeerde opnieuw bellen, man kon mij geen informatie geven en dan gewoon telefoon opgehangen. Wat is er gebeuren en wanneer zullen jullie mijn bestelling activeren?
icon

Beste antwoord door AzizA 6 February 2018, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Adam, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Reageer