Ik ben nieuwe klant bij Belgacom en wil FON dienst isntalleren

  • 31 December 2011
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

Ik zou graag de FON dienst installeren zowel op mijn laptop als op mijn Mobieltje.


De laptop heeft als OS Windows Vista Home en beschikt over 3 GB geheuen en heeft een harddiksk van 320 GB


Het mobielje is van het merk Samsung Wave II GT 8530 en heeft als operating system BADA OS. Hoe installeer ik dat op beide toestellen. Er werd gevraagd om ook identificatie toe te voegen


Mijn ident. FD152912


Dank voor alle dskundige hulp

3 reacties

fon dienst installeren?

er valt niet veel te installeren....

jouw bbox2 wordt of is reeds een hotspot, waar andere gebruikers kunnen op inloggen

wil je zelf gebruik maken van een fon hotspot, dan moet je via e-services een fon account aanmaken

om die te gebruiken in windows of met je gsm
gewoon op zoek gaan naar een onbeveiligd draadloos netwerk genaamd "BELGACOM_FON" , daarmee verbinden, dan zou de browser je naar het captive portal moeten sturen, daar inloggen met login&pass en vervolgens kan je surfen

voor het android os bestaat er wel een applicatie die automatisch gaat verbinden met de fon hotspot indien die beschikbaar is

mvg
Xenne , weet jij soms of het probleem dat je het fon hotspot verliest als je een FR van de bbox doet al opgelost is ?

Nog een prettig oudejaarsavond .

Groetjes.


beste

hmm.... dat weet ik niet.... maar er is in ieder geval een gemakkelijke manier om hem terug te krijgen, maar je moet het wel weten

meer info in topic Fon Hotspot kwijt na factory reset

mvg

Reageer