Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10626 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord door M_016 11 August 2020, 21:21

Bekijk origineel

84 reacties

@proximus

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

dat zal toch maar pas gebeuren :slight_smile:

Je kunt een vaste lijnabonnement, een gsm-abonnement, een internetabonnement, een tv-abonnement, … of een combinatie van deze producten overnemen.
Voorwaarde is dat je de toestemming hebt van de persoon van wie je dit overneemt. Vooraleer je het contract kunt overnemen, dienen eerst de openstaande facturen betaald te worden.

De overname is gratis op twee voorwaarden:

  • als je op hetzelfde adres woont als de overlater (bv. bij een scheiding, overlijden …).
  • als je dezelfde abonnementen en opties behoudt op het moment van de overname. Eens de overname gebeurd is, kan je aanpassingen doen (producten bijvoegen, schrappen, …).

Ga als volgt te werk:

  1. Download het overnamedocument (.pdf) (*).  Je kunt ook vragen om het toegestuurd te krijgen of het afhalen in een Proximus Shop.
  2. Vul het digitaal in (open het met bv. Acrobat Reader) of met de hand in.
  3. Stuur het volledig ingevuld en ondertekend door jezelf en door de overlater, terug per e-mail of per post.
    Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen.
  4. Neem je een gsm-nummer over? Werd dit gebruikt om in te loggen op bepaalde websites?
    Vraag aan de overlater om zijn of haar gsm-nummer aan te passen voor MyProximusitsmeWhatsAppFacebookGoogle, enz. zodat zijn of haar persoonlijke gegevens privé blijven.

De overdracht gebeurt binnen de 3 weken nadat we je aanvraag ontvangen hebben en de openstaande facturen betaald zijn. Op dat moment ontvang je van ons een melding per brief, e-mail en/of per sms.

Reputatie 7
Badge +4

De privégegevens zijn verwijderd. 

Voor de rest klopt de uitleg van M_016 inderdaad

 

Reputatie 1
Badge

@HadewychT 

@familievandesype 

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@proximus  

Nog altijd niets!!!

Mvg

Reputatie 6
Badge +2

Deze man wordt overrompeld door goed bedoelde raad, wordt alle richtingen uitgestuurd, en weet het niet meer.  Ik stel voor dat er een iemand nog eens probeert gedurende het WE, misschien @M_016 . Ik ga mij onthouden en vraag aan de anderen dat ook te doen.

Indien het maandag nog niet is opgelost zou iemand van Proximus het kunnen overnemen en het nodige doet. 

 

Ik leg mij er volledig bij neer, goed idee en dat was ook de reden dat ik niet meer geantwoord heb, want inderdaad het begon mij ook door te dringen wat  Boeynants ook wist "Trop is te veel en te veel is trop
Er moet gewoon van nul vertrokken worden door een nieuw MyProx account aan te maken

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

hebt u van Proximus een recente afrekening/factuur ontvangen met een door u nog niet gebruikte activatiecode

we gaan samen een nieuw MyProximus account voor u/uw vrouw te creëren op basis van onderstaande (maar onderneem nog geen actie, ok?)

https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1

indien ja geef een seintje maar publiceer die factuur niet op dit publieke forum ok?

 

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon

@proximus 

 

heb een brief gekregen maar nog altijd niet de informatie die ik wil!!! 

ik wacht verder! momenteel via login en paswoord via telenet www.TelenetWiFree! (door bevriende gebruiker) zit ik erop!

Dank bij voorbaat

Reputatie 1
Badge

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@HadewychT 

Eindelijk is het opgelost!!!

Mvg aan iedereen 

Blij te horen dat het nu uiteindelijk in orde gekomen is.

Reageer