Vraag

hoe moeilijk is het om een abonnement aan te passen

  • 19 September 2022
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

 

Na verschillende pogingen om via de chat zie hieronder van zelfs bijna 2u30 en telefonisch contact is het nog steeds niet gelukt om mijn mobiel abonnement  uit te breiden met thuis internet fiber en een gigabooster de proximus shops in mijn buurt zijn gesloten de dichts bijzijnde is op +- 11km maar openbaar vervoer is geen optie meer dan 2 uur reistijd en ik heb zelf geen auto ik dacht dat in deze moderne tijd het snel online geregeld kon worden maar de service is onbetaalde in de chat werd ik telkens doorgeschoven 

Ga direct naar de hoofdinhoud

bot :

Vandaag

assistant_icon

Proximus Assistant

Welkom bij Proximus! Ik ben je virtuele assistent, klaar om je verder te helpen 🤖 Wat kan ik voor je doen?19:01

user :

Ik had contact genomen met de helpdesk om alkes voor een installatie in orde te brengen en ze hebben mij opgebeld maar de lijn werd onderbroken en ik kon niet terugbellen weet niet ofnu alles in orde is 19:03

bot :

assistant_icon

Proximus Assistant

Ik begrijp dat je een vraag hebt over hoe ons te contacteren.19:03

bot :

Specificeer je vraag of gebruik een van de onderstaande knoppen 👇

Klantendienst

Fraude

Klacht

Andere vraag

user :

Klantendienst19:03

bot :

assistant_icon

Proximus Assistant

Ik begrijp dat je in contact wilt komen met Proximus.19:03

bot :

Specificeer je vraag of gebruik een van de onderstaande knoppen 👇

Contactopties

Bel me terug

Met collega chatten

Andere vraag

user :

Bel me terug19:04

bot :

assistant_icon

Proximus Assistant

Wanneer je teruggebeld wilt worden, kan je een formulier invullen en zal een van mijn collega’s 👩👦🏽 contact met je opnemen binnen 2 werkdagen. Of je kan met ze chatten via deze chat, ik kan meteen voor je kijken of ze op dit moment beschikbaar zijn 😊19:04

bot :

Wat verkies je? 👇 19:04

Bel me terug 📞

Via deze chat

user :

Via deze chat19:04

bot :

assistant_icon

Proximus Assistant

Om er zeker van te zijn dat ik je met de juiste collega doorverbindt 👩👦🏽 en om te kijken of ze momenteel beschikbaar zijn, mag je me hieronder je vraag kort stellen 👇19:04

user :

Adreswijziging en internet fiber thuis in19:05

bot :

assistant_icon

Proximus Assistant

Ik zoek de juiste collega voor je. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd minder dan 5 minuten.19:05

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?19:15

user :

Ja19:17

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?19:27

user :

Ik ben er nog19:32

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

Welkom op de chat, ik ben Channah. Dit ging over een nieuwe aansluiting?19:42

user :

Ja en nee ik ben al klant met een mobiel nr maar wens op het installatie adres i ternet fiber en een giga booster te combineren ik had daarstraks een collega aan de lijn die mij had gebeld maar de lijn werd o derbroken en kon geen co tact niet meer krijgen19:47

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

Hallo, ik ben Paul. Ik neem dit gesprek over van mijn collega. Ik zie de order hier openstaan, de order nummer daarvan is R00000034015491502 normaal zou je hier een bevestiging per email van moeten ontvangen19:54

user :

In mijn profiel staat nog een oud adres nl spekkestraat 8 2500 Lier dat zou er moeten uit verwijderd worden19:56

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

Kreeftstraat 13 (Bus 103) Lier 2500 moet het zijn toch, deze zie ik overal aangegeven als adres19:58

user :

Inderdaad dat moet het instalatie adres worden metbehoud van het mobiel nr 046832284620:00

user :

Ik inderdaad het contract gekregen en hoe moet het nu verder voor de instalatie20:01

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

Oke bij nader kijken ga ik nog de order moeten afronden voor u20:05

agent :

de configuratie van de gsm abonnement is nog niet in orde20:06

agent :

welke abonnement wou je nemen? 20:06

agent :

mobile flex S met 5GB data voor €15 of de mobile flex M met 20GB data voor €26 zijn de populairste20:06

user :

Gewoon hetzelfde behouden als nu20:10

user :

Ik zal eens op het factuur kijken maar ik dacht met 20 Gb20:11

user :

Op mijn factuur staat mobilus L 20Gb20:13

user :

Mojn klantnummer is 623134448 met dat mobiel abonnement is er ook nog dataphone op 20:14

user :

Als inderdaad die mo ilus M dezelfde hoeveelheid data geeft voor €26 is dat prima20:18

user :

Is er nog iemand20:18

user :

Help20:21

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?20:22

user :

Ja is toch moeilijk om iets online geregekd te krijgen en voor mij is er proximus shop in de buurt moeilijk of geen openbaar vervoer en geen autooer20:25

user :

Ja is toch moeilijk om iets online geregekd te krijgen en voor mij is er GEEN proximus shop in de buurt moeilijk of geen openbaar vervoer en geen EIGEN autooer20:2520:28

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?20:37

user :

Ik ben nog online maar jullie blijkbaar niet meer20:37

user :

We zijn nu bijna 2 uur aan het chatten 20:44

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?20:50

user :

Ik wel ik heb het gevoel dat ik steeds word door geschoven naar een ander 20:51

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?21:03

user :

Ik ben nog steeds online maar dit is niet grappig hoe ingewikkeld kan het zijn om een bestaand abonnement aan te passen na 2 dagen chatten en nu meer dan 2 uur en één van uw collega´s heeft mij in de late namiddag gebeld om alles in orde tebrengen bijna was alles in orde dan wordt de lijn verbroken en op geen enkele manier kon ik geen contact meer maken en nu is het nog steeds niet in orde 21:10

user :

Na bij a 2 uur chatten en nog steeds geen oplossing moet ik stoppen want ik moet gaan slapen omte gaan werken21:21

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?21:22

user :

Ik was steeds online maar jullie niet want jullie lezen mijn berichten zelfs niet nu 2u30 chatten geef ik het op moet gaan slapen om morgen te gaan werken21:24

agent :

assistant_icon

Proximus Helpdesk

We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?21:36

Tip: Ik ben er nog om je te helpen!

Proximus Digital Assistant Tip

 

 

 

Typ je bericht

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets

Hallo,

ik heb je klantgegevens en het order gevonden.

We gaan het nodige doen om dit in orde te brengen en houden je op de hoogte.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets

beste,

ik heb je bestelling gevonden

je hebt nu een bevestiging via mail gehad? kijk ook in je spam?

er zal een technieker langskomen, dus afspraak kan via order aangevraagd worden

groetjes

Tina

Badge

Ank u ik heb inderdaad een mail gekregen Contractnummer moet het abo  nr zelf zijn waarover het gaat nl 046832**** dit is mijn kleindochter die op dat installatie adres gaat wonen echter op het voorstel of order ontbreekt het lopende dataphone van 25€ per maand  en de gevraagde giga booster

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets 

OK ik zie idd een ander gsm nr in de order als contact: ik stuur dit door naar dispatch!

de data phone optie zie ik wel staan onder het gsm nr

wil je een betalende gigabooster ? ik ga nu niet prutsen in het order als het er niet staat, maar zal het aanpassen na installatie?

Groetjes

Tina

ps ik heb het gsm in je profiel gezet, beter geen persoonlijke gegevens op het openbaar forum ;-)

Badge

Dank u

Reageer