Vraag

Hoe kan ik mijn account Compaqnet terug activeren


ik kan geen verbinding meer maken met mijn acount compaqnet.be
ben mijn paswoord word niet aanvaard
mijn gebruiksnaam word niet herkent
gaarne recupereer mijn emails van deze acount
indien deze acount niet meer werkt laat het mij weten

12 reacties

Onder het klantennummer gelinkt aan je account op dit forum zie ik helemaal geen producten meer actief staan. Als je het correcte account gebruikt, dan neem je best zo snel mogelijk contact op met onze commerciële diensten voor herstel.

Als het een ander klantennummer betreft, dan stuur je deze best even door via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mijn acount zijn cn163721@compaqnet.be en cn149151 met voor bijde acounts diverse aliasen zoals chipi2@compaqnet.be aangesp@compaqnet en andere
best dit allemaal doorsturen via de link (door er op te klikken) die Wenzel gepost heeft want het is nooit aangeraden van privé zaken op een openbaar forum te posten.
sorry maar ik ben zeker dat er nog meer mensen die deze probleem hheft vooral omdat de acount op compaqnet in alle stilte uit de proxymus gamma verdween zonder waarschuwing wat niet kan
mss eens de vraag stellen of dit afgeschaft is via e-mail dnsmaster@proximus.com
als ik het goed begrijpt is het account compaqnet afhankelijk van het lidmaatschap, of activering van een ander proxymus product vervalt deze dan vervalt automatisch de mailbox compaqnet
zonder te verwittigen of mogelijkheid te bieden om deze adressen aan te passen
wil ik deze terug actief te maken moet ik een product hebben van proxymus dus het gratis mailbox compaqnet is vervallen dus een een utopie
Mss vergis ik mij maar ik dacht nochtans dat dit gratis e-mail accounts waren in der tijd, maar ik vrees er voor dat er wel in kleine lettertjes ergens zal gestaan hebben dat ze ook het recht hebben om deze te stoppen, nee ?
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/que-se-passe-t-il-avec-les-mails-compaqnet-be-39365/index3.html

Samengevat:
Compaq was/is van HP en de exploitatie van compaqnet.be was destijds inderdaad bij Skynet
Blijkbaar zijn er reeds geruime tijd problemen met deze accounts, de vraag is al dan niet of Proximus of HP "er (definitief) de stekker uitgehaald heeft" (in het laatste geval vermoedelijk dan ook elders)
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/mon-compte-compaqnet-be-50407
Blijkbaar toch nog een recente vraag hierover op het franstalige forum, misschien kunnen Proximus medewerkers licht in de duisternis scheppen ( blijkbaar is www.compaqnet.be nog actief, maar wat e-mail betreft heb ik er het raden naar... )
ja maar dit is toch enkel doorverwijzen naar Skynet.be , net zoals Belgacom.be er ene is naar Proximus.be en toch niet veel meer dan dat denk ik.
Reputatie 7
Badge +4
Correct, maar vermits het aspect e-mail @compaqnet.be in een PM behandeld werd hebben we het raden naar "nog ondersteund" of "niet meer ondersteund" -> enkel Px kan duidelijkheid brengen (het was destijds inderdaad een gratis account gekoppeld aan de aankoop van een Compaq PC)
Ok en het zou mij inderdaad ook niet verwonderen dat ze deze gratis service gestopt hebben tenzij dit samen gaat met het verschijnen van reclame bv zoals er nog van die gratis mail account s zijn ….

Reageer