Beantwoord

Hoe kan ik mails van dit Proximus forum afzetten ?

  • 2 September 2020
  • 13 reacties
  • 362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Ik kreeg hiervoor de volgende raad:

Wil je geen emails meer ontvangen? Log in op Proximus Community en meld je af voor updates van dit subforum

Maar ik vind nergens hoe ik de ontvangst van de emails kan afzetten.

Kan u mij dat aub vertellen: ik verzuip al in de vele mails en dan worden ze toch niet meer gelezen.

met vriendelijke groeten,

 

Leo D’haese

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 13 October 2020, 14:02

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Leo

 

Je berichtje was ergens over het hoofd gezien. Als je gaat inloggen op het forum en je gaat klikken op je naam (rechts bovenaan) en vervolgens ga je naar ‘Instellingen’ en dan terug naar ‘instellingen’, kan je daar alles uitvinken. 

Ik krijg nog als algemeen antwoord op mijn topic via gewone mail:

Mocht je geen berichten meer willen ontvangen over dit topic, verwijder dan hier dit topic uit jouw lijst met favorieten.

Als ik op die hier click zie ik echter geen lijst van favorieten, en zie ik niet hoe ik dit topic uit die lijst kan verwijderen.

Heb ik niet voldoende rechten of zo om dit te zien ?

met vriendelijke groeten,

Leo D’haese



 

Het probleem is niet opgelost door het volgend advies van Charlotte D.: “ Als je gaat inloggen op het forum en je gaat klikken op je naam (rechts bovenaan) en vervolgens ga je naar ‘Instellingen’ en dan terug naar ‘instellingen’, kan je daar alles uitvinken.”

Ik heb daar alles van mailontvangst uitgevinkt, maar blijf steeds opnieuw berichten ontvangen van allerlei onderwerpen die mij niet interesseren. Blijkbaar werkt dat uitvinken niet.

FYI: morgen kunnen ze dit verder bekijken voor u als ze op het forum terug langskomen

Zijn ze ondertussen nog niet op het forum langsgekomen (was 14 dagen geleden “morgen”) ?

Ik krijg nog steeds berichten van nieuw aangemaakte forum items, hoewel ik alles uitgevinkt heb voor ontvangst van mails bij mijn instellingen van het forum.

inderdaad de proximus forummedewerkers hebben blijkbaar je bericht niet opgemerkt, hopelijk nu wel deze keer voor morgen dan!  (ik ben wel niet van Proximus zelf dus als zij de post niet opmerken kan ik daar weinig aandoen uiteraard)

Reputatie 6
Badge +3

 

Ik veronderstel dat je deze list met vinkjes bedoelt :

 

MAAR

 

Er is nog een andere plaats waar je de mails moet afzetten 

Per forum indeling bijv. Internet kan je mails aan of uitzetten. 

Zie schermafdrukken aanmelden/afmelden. 

 

Niet erg duidelijk hé. Voor verbetering vatbaar.... 

ja maar blijkbaar zijn er hier nog die gemeld hebben als ze die uitzetten er toch blijven meldingen doorkomen ! !!

Reputatie 7
Badge +4

@Leo en Isabelle Krijg je met de tips van Frank nog steeds meldingen ? 

Dit werkt niet: ik kan dit niet afzetten want het staat niet eens aan !
Zoals je ziet heb ik de mails over internet of email nog niet eens aangezet. Als ik hier op aanmelden zou klikken dan zou ik aangeven dat ik die mails wil. Dat wil ik dus niet.
1. Ik stel voor om dit door de Proximus mensen zelf eens te laten uittesten, in plaats van de klanten als testbatterij te gebruiken voor hun problemen.
a. Dit stuk “Uitschrijven” is niet transparant omdat je op 2 plaatsen zou moeten uitschrijven en
b. sommigen hierboven melden dat zelfs dat niet werkt

2. Het is ook geen excuus dat de helpdesk zegt “als de Proximus mensen dit niet opmerken kan ik daar als helpdesk niets aan doen” Dat wil zeggen dat er geen werkende kwaliteitscontrole is op het werk van de Proximus mensen. De helpdesk zou dit gemakkelijk kunnen doen ! 
Ik vraag dus: waar kan ik klacht neerleggen tegen deze wantoestanden !!!


met vriendelijke groeten,

Leo D’haese
zelf  5 jaar ervaring met het organiseren van helpdesken en 2de lijnssupport

 


Hierboven de instellingen waarmee ik al  véle weken de geleden de emails heb proberen af te zetten. Laat me weten als daar nog een instelling emails versturen toelaat van het type “Een nieuw topic is aangemaakt in MyProximus (app of website)” die mij niet interesseren.

Kan Frank of iemand van Proximus mij uitleggen hoe ik hier iets kan afzetten !
Frank zegt “Niet erg duidelijk hé !” Maar hij zegt niet hoe ge het dan wel moet afzetten. Ik twijfel of dat überhaupt kan.
Misschien een tip: inloggen doe ik met isaleo@skynet.be, de mails worden gestuurd naar leo.dhaese@skynet.be. Dat lijkt me niet logisch.

 

Reputatie 6
Badge +3

 

Dan zou ik eens inloggen als leo.dhaese en kijken of je daar de instellingen kan aanpassen. 

ik heb dit voor mijn pa ook eens geprobeerd zoals Frank aangeeft en er komen er ook nog altijd binnen!?

Reageer