Help! Technicolor modem probleem!

  • 7 September 2017
  • 4 reacties
  • 613 Bekeken

Modem probleem!
Helpdeskmedewerkers zijn rondweg grof!
Help aub..

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Mathias, welk probleem heb je precies met je modem? MVG, Wim
Kijk het zit zo.. ik ben normaal tevreden van jullie geen probleem. Ik speel wel eens op de xbox one en nu is er een nieuw online spel uit: destiny 2.. krijg alsmaar een error code cabbage genaamd. Ik zoek dat op forum en blijkbaar veel mensen hebben dit probleem,
Maar 1 ding hebben ze gemeen: allen hebben een bbox 3 van technicolor. Dus ik vriendelijk bellen naar jullie klantendienst en vragen of ze me kunnen helpen of iets aan kunnen doen? Heel onbeleefd en een 2de telefoontje gesprek is zelfs beindigd door de medewerker door de telefoon dicht te gooien. Blijkbaar helpen jullie wel met dit probleem want een meisje, klant bij jullie heeft via chat een andere modem verkregen omdat jullie er wel van weten. Heb er screenshots van.. wat nu ben heel ontevreden momenteel al bedankt van reactie
Reputatie 7
Badge +4
Mathias, mijn excuses dat het zo verlopen is. In elk geval vind je op deze post alle nodige uitleg:

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index1.html#post584398MVG, Wim
Bedankt van de reactie Wim VL!

Hopelijk raakt het opgelost.

Mvg.

Reageer