Na vandaag te testen voor ik begon te streamen merkte ik dat ik een heel trage upload snelheid had met Fiber, ping is 3ms, download is 129Mbs, upload is 0,8Mbs (normaal tussen 17 en 20Mbs), na alles te hebben nagkeken en drivers nagekeken te hebben en modem herstart te hebben nog steeds hezelfde probleem, iemand enig idee wat het kan zijn?
Het is opgelost nu, kwam vanzelf, is terug weg vanzelf, bedankt voor alle tips en hulp.
Natuurlijk kan het over totaal andere problemen gaan
gelukkig heb ik hier toch geen problemen :-)
Op een chat reageren ze dan waarschijnlijk ook niet → (Contacteer onze klantendienst | Proximus)
Mensen doen hun werk maar gewoon, heb er begrip voor en heb ondertussen de reset gedaan zoals u het voorstelde maar geen verschil, duurd enorm lang eer deze opnieuw is opgestart zelfs in 2021.
kan inderdaad soms heel lang duren voor ze opnemen
mss toch eens een reset van de bbox proberen, je weet maar nooit dat het helpt en anders wachten op de forummedewerkers morgen als ze langskomen.
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
NB: op prox contactpagina (Contacteer onze klantendienst | Proximus) staat:
maar dat zal ook gelden voor telefoon oproepen :-)
Hang aan de lijn nu, na 5 minuten naar menu’s te hebben geluisterd
soms helpt het als ze bij proximus een fiber reset doen.
mss een reset van de bbox nog proberen
PS: bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Yep, alles via utp kabel door een gigabit switch, heb al andere kabel geprobeerd en zonder de switch zonder verschil.
je meet met een utp kabel verbonden aan de bbox veronderstel ik
je kunt ook bellen naar 0800 22 800 tot 22u of wachten tot morgen als er een proximus forummedewerker terug langskomt hier om dit eens verder te bekijken
Alles wat ik kon herstarten heb ik ook gedaan, uitgeschakeld en uit het stopcontact getrokken en 2min gewacht daarna alles terug ingestoken en ingeschakeld, heb dit probleem nog nooit gehad sinds vandaag.
heb je de fibermodem en bbox al eens herstart
Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
als het niet helpt
je kunt ook bellen naar 0800 22 800 tot 22u of wachten tot morgen als er een proximus forummedewerker terug langskomt hier om dit eens verder te bekijken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.