Beantwoord

Happy House

  • 31 May 2016
  • 7 reacties
  • 1137 Bekeken

Ik had vandaag een afspraak met een technieker voor een "Happy House" bezoek. Hij belt mij, zoals op voorhand meegedeeld, een half uur voor zijn aankomst. Technieker is Franstalig en op mijn vraag of hij Nederlands spreekt, moet hij ontkennen. Heb toen mijn afspraak geannuleerd, daar ik voor deze tussenkomst een Nederlandstalige technieker wens, en het ook logisch vind dat tussenkomsten in Vlaams Brabant (Dilbeek) door personen gedaan worden die de Nederlandse taal machtig zijn. Ik kan ook het team van "Happy House" niet meer bereiken (tel 0800 22 520 met keuzemenu, maar raak niet bij de juiste dienst).
Wanneer kan ik van deze dienst reactie verwachten?
icon

Beste antwoord door jean-marie 1 June 2016, 09:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
U moet toch weten dat de Franse taal in de bovenste schuif ligt bij Proximus, zie maar naar het aantal Franstalige HD zenders.
@Jean-marie,
bel mss eens naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u) om te vragen zij u kunnen doorverbinden met 0800 22 520 of om je verder te helpen.

Reserveer je gratis bezoekje via 0800 22 520 (van maandag tot zaterdag van 8 tot 20 u).
@Jean-marie,
bel mss eens naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u) om te vragen zij u kunnen doorverbinden met 0800 22 520 of om je verder te helpen.

Reserveer je gratis bezoekje via 0800 22 520 (van maandag tot zaterdag van 8 tot 20 u).
Dag Elsa, bedankt voor je berichtje. Ik heb naar 0800 22 520 gebeld, maar daar vragen ze mij om een referentienummer, welke vermeld staat op de mij toegestuurde mail .
Buiten het uur en dag van afspraak en enkele tips staat er geen verdere referentie vermeld, waardoor ik ook telefonisch niet verder kan. Telefonisch niet bereikbaar, mails naar Proximus lukt ook niet (hebben er nog te veel om af te werken). wat rest er dan nog als oplossing ???
dus als ik het goed begrijp kunnen ze u via 0800 22 800 ook niet verder helpen !
Via 0800 22500 en 080022520 ben ik niet verder geraakt; maar ben wel verder geraakt via 0800 22800. Ik ben geholpen geweest door een vriendelijk persoon (Stefaan) en denk dat het nu gaat lukken. Nogmaals dank aan Elsa.
zonder dank heel graag gedaan.

Reageer