Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex

  • 11 September 2020
  • 45 reacties
  • 2702 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ebenezer  1 Wifi-Booster is gratis in een Flex pack met vaste lijn + internet + tv. Jij hebt een Flex S pack (zonder vaste lijn). Je kan een Wifi-Booster aanvragen, maar dan kost deze 2,99 euro/maand. Groetjes, Antonella

Beste,

Ook een tijdje geleden overgegaan naar een Flex Pakket.

Ik zou via deze weg ook de gratis Wifi-booster willen aanvragen.

Alvast bedankt.

 

FYI: Als het een flex pack is met vaste lijn zal dit geen probleem zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Filip & Els 

“The username may only contain spaces, letters and / or numbers” ik kan je klantennummer niet toevoegen in je profiel :-)

Ik heb gezien dat de wifibooster onderweg is…

groeten

Tina

Beste,ook wij zijn pas overgeschakeld naar flex. Maar tot op heden nog geen wifibooster ontvangen. Kunt u dit is nakijken? dank u.

FYI: maandag komt er terug iemand van Proximus langs.

gratis WiFi booster is inbegrepen in flex packs met vaste lijn voor flex pack zonder vaste lijn wordt maandelijkse huur aangerekend.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Beste

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen, kan enkel de betalende versie bestellen.

Met vrienelijke groeten,

Frank

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisvcBik 

Deze wordt opgestuurd via Bpost. Voor jou is dat nog niet gebeurd zie ik. Ik maak het meteen in orde. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella

Hoe bekom je de Wifi Booster als je overschakelt op Flex met behoud van vaste lijn?

@pkioog Je bent niet de enige die dit voor heeft, maar het zal wachten zijn tot maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan regelen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Hallo

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen enkel de betalende versie.

groeten

Philippe

Reputatie 6
Badge +2

Ik las zojuist op een site van Proximus dat bvb in Flex Premium er een booster inbegrepen is in het pack. De winkel lijkt dan toch correcte informatie te geven. Nu nog doen wat ze beloven.

aangezien ze het ook voor de anderen het hier op het forum on orde gebracht hebben zal het nu ook wel lukken zeker...

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

@AntonellaD Ik heb hetzelfde probleem, overgeschakeld van tuttimus naar Flex. In de shop zeiden ze dat de booster opgestuurd zou worden en in de loop van de week zou aankomen. 

Zou je dit eens kunnen checken?

Thanks! 

 

FYI: indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de prox medewerkers morgen hier direct mee aan de slag kunnen.

Beste,

Langs deze weg zou ik ook graag de wifi-booster horende bij mijn Flex pack willen aanvragen.

Ik heb ondertussen mijn klantnr. in een privéveld op mijn profiel aangevuld.

 

Alvast bedankt

TUI: Maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Ook vandaag nog van hetzelfde: ik ben sedert 12 januari 2021 overgegaan van Familus naar Flex+vaste telefonie (en sinds vorige week ook Flex Fiber) en heb dus recht op de beloofde gratis WiFi Booster. Ondanks herhaalde telefoontjes naar het bekende nummer, en de vele beloftes, nog steeds niks ontvangen. Dit lijkt meer op strategie dan op toeval!

Kan ik misschien via dit Forum aan de beloofde Booster geraken?

Roger

Reputatie 7
Badge +3

@Regortje De wifi booster wordt woensdag geleverd. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Heb hetzelfde probleem. Overgeschakeld in juli en nog steeds niets ontvangen.

Een ander probleem is dat er vorige maand plots 12 euro van mijn belkrediet ging. Een medewerker van de helpdesk heeft het toen gecheckt en vond het ook niet normaal. Hij ging mij toen het bedrag terugstorten maar tot op vandaag ook nog niets ontvangen (ondertussen al 4 maal teruggebeld en al 5 chatberichten gehad en telkens met de belofte dat het in orde zou komen). Gisteren naar Proximus winkel geweest en daar botweg als antwoord gekregen dat ze mij niet kunnen helpen en ik via hun 0800 lijn moet gaan.

Reageer