Vraag

gratis website paswoord en alias


Bij mijn contract heb ik de gratis website kunnen behouden maar zou nu er een andere alias willen aan plakken en ook het paswoord veranderen.

volgens deze link zou dat allemaal moeten kunnen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_global/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/gratis-website/welke-functies-kunt-u-beheren-in-uw-persoonlijke-website.html

maar het enige dat ik via deze forms bekom is na lang wachten een time-out van de connectie naar:

“Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat usersecare.skynet.be reageert.”

Zou dat nog moeten werken? 

Dank voor hulp,

Jean-Paul.


17 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Via deze site zou u wel nog een nieuwe alias moeten kunnen aanmaken

En deze voor het aanpassen van het paswoord. 

Het zijn de linken uit het artikel dat u doorstuurde. Hier werken ze nog wel. 

Tip: moest het nog niet lukken 

probeer dan  eens door een privé browser venster te open in je browser met de toets combinaties

CTRL SHIFT N  of CTRL SHIFT P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan zo eens

Dag Hadewych en Martin,

Het blijft maar niet werken, wel probeer ik voor het ogenblik alleen de alias toe voegen.

Als het bij jullie werkt, dan is het misschien een gebruikersnaam/passwoord probleem; “usersecare” stuurt gewoon niets terug als het fout is.

welke usernaam moet ik hier gebruiken? ik had verstaan dat het de usernaam was die ik heb voor de DSL connectie; nu is deze van het formaat ‘FAnnnnnn@PROXIMUS’. Ik heb geprobeerd met en zonder @PROXIMUS; hoofd en kleine letters en zelf via myproximus het DSL passwoorde veranderd maar tevergeefs. 

Ook het goed werkend ftp usernaam/passwoord gebruiken om een nieuwe alias te maken geeft time-out.

ik heb mijn mailadres dat gekoppeld is aan mijn abonnement en myProximus login gegevens ook eens geprobeerd maar tevergeefs.

Kan er eens achterhaald worden welke usernaam/password ik juist moet gebruiken?
In de loop der tijden zijn verschillende Freegate, scarlet, tiscalinet, proximus en skynet identifiers die ik had opgebouwd tot één enkel account gebracht en zo misschien de zaak corrupt gemaakt..?

dank bij voorbaat,

Jean-Paul

ter info: tot maandag komt hier niemand meer langs op het forum die van Proximus zelf is om dit verder uit te zoeken voor u.


PS:  in geval van nood , technische problemen, kun je wel tijdens die drie dagen bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Reputatie 7
Badge +4

@Jean-paul Kan je mij even via privé bericht volgende gegevens van op een recente factuur bezorgen: klantennummer, factuur datum en activatie code. Stuur ook even welk wachtwoord je graag had gewenst dan pas ik het even voor je aan. 

Hello,

Kunnen jullie me verder helpen?

@SamuelD, heb je mijn privéberichten gezien?

groetjes,

Jean-Paul.

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan SamuelD zijn privéberichten niet zien en kan je dus nu nog niet verder helpen. Zou je die gegevens eventueel nog eens naar mij of JonathanDR willen sturen ? Dan kunnen we dit vanavond (tot 20u) of morgen voor je bekijken 

Mijn paswoord is nu veranderd met dank aan Jonathan.

Maar ikzelf kan het nog steeds niet (her)veranderen. Zal ik steeds via deze weg moeten gaan om het te veranderen?

De ‘tools’ die op de Proximus support voor de gratis website staan, werken voor mij nog steeds niet.

Ik krijg voortdurend time-out naar de server usersecare.skynet.be.

Ik heb op dit forum een topic gevonden van gielenje “Alias gratis website aanpassen” voor wie de tools ook niet werken (12 april 2020)

Men heeft hem achter de schermen kunnen helpen, zou dat voor mij ook kunnen?

Ik zou de alias “nsu-treffen-2021” willen kunnen gebruiken, als dat niet te lang is natuurlijk.

alvast bedankt,

Jean-Paul.

Reputatie 7
Badge +4

Een extra alias toevoegen lukt op dit ogenblik niet omdat je al 2 aliassen gebruikt. Dat is het maximum. Als je 1 van beiden verwijdert, kan je die nieuwe alias wel aanmaken. 

Lukt het op deze manier om zelf iets te wijzigen ? Als dat niet zo is, kan je ons dan de volledige foutmelding doorgeven ? Dan moeten we het verder laten nakijken.

ik krijg geen fout, alleen een time-out. Ik probeerde het ook eens vanop mijn iphone (geen speciale defender of AVG) maar exact hetzelfde:

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat usersecare.skynet.be reageert.

Probeer dit eens:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

Ik probeerde het ook vanuit een <ctrl><shift>N scherm, netscape, chroom ; zelfde. ps: Windows 10!

Reputatie 7
Badge +4

Ik geef het door voor onderzoek.

Kunnen wij eventueel voor u al een alias verwijderen om die te vervangen, of is dat niet nodig ? 

ik stuurde U een privé bericht.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je daarop geantwoord :)

Hello Hadewych of collega’s ,

Kan de alias van mijn web site veranderd worden naar “nsutreffen2021”

dank bij voorbaat,

Jean-Paul.

Reputatie 7
Badge +4

@Jean-paul Ik heb dit net voor je aangepast. 

Uitstekend,

Dank je wel !!!

Gaat er nog gekeken worden waarom ik het zelf niet kan doen met de aangeboden tools?

Als het op deze manier altijd kan en snel, (vooral voor het paswoord), kan ik er mee leven. 

groetjes,

Jean-Paul.

Reageer