Dit werd als volgt gemeld hier door Proximus:
Kadofilm verdwijnt:
Beste klant, vanaf 1/10/2020 verdwijnt de gratis ‘kadofilm’ die je maandelijks bij je tv-abonnement ontvangt.
Ik zie geen gratis films meer staan. Die er staan had ik al veel eerder. Vroeger kreeg ik een mail met de aangeboden film, maar das al maanden niet meer. Ik ben wel geen filmkijker maar als ze iets beloven moeten ze het ook geven vind ik.
ik zie hem ook staan ook als volgt
via remote >on demand knop > films of suggesties
Klopt onder shop,suggesties ik heb dit gezegd in de andere topic van marjoleinbritt. Maar ik had de informatie al gepost voor dat ik het gecontroleerd had op mijn decoder.
ik zie nochtans nu al 3 gratis films staan.
Wat ik gelezen heb in het aankondigingsbericht is dat de gratis films maar pas starten in april.
Nieuw in april is dat elke tv-klant toegang krijgt tot een gratis selectie van verschillende films op aanvraag voor jong & oud en gratis concerten die je via het kanaal Pickx Live kan bekijken. Tot 19 april kan je ook gratis blijven kijken naar Studio 100 HITS, op kanaal 40. Daarnaast blijven de zenders van Movies & Series (op een van deze kanalen)2 nog gratis toegankelijk tot en met dinsdag 31 maart.
Bron: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html (voetnoten). Hier wordt er ook naar verwezen op deze pagina: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvoptions/particulieren/proximus-tv-opties.html
Dan zal je moeten wachten tot morgen als hier iemand van proximus zelf terug langs komt .
als ik via on demand nar films ga zie ik bij mij staan dat ik nog 3 gratis films heb
heb je de decoder al een spanningsloos gezet om te zien of ze dan mss te voorschijn komen.
Ik hoop dat dit ook nis met cookies te maken heeft want je zou eventueel de cookies op je decoder dan ook eens kunnen wissen, kortom ik probeer maar je een beetje verder te helpen.
Het gaat niet om een bonusfilm!!! Maar om 5 cadeaufilms die we elk om de 2 weken krijgen door de coronacrisis
in ieder geval staat op de prox site dat je de bonus film kunt kiezen als volgt:
Je inbegrepen bonusfilm kiezen doe je trouwens zo:
druk op de “On Demand”-knop van je afstandsbediening en selecteer vervolgens “Op aanvraag” > “Films” > “Mijn bonusfilm”.
Ik heb inderdaad altijd recht op 1 film en die staat er op. Maar door de coronacrisis heeft elke klant elke 2 weken recht op 5 ondemand films. Deze staan er niet bij. Daarom deze vraag.
Het is inderdaad over de film die je elke maand krijgt
als ik dan op de tv kijk zie ik als ik naar bonusfilms ga, dan staat daar dan 2 bonusfilms en ga ik naar het gewone aanbod dan zie ik daar 1 bonusfilm staan. Dus als ik het goed versta kan ik met de kadofilm bij familius enkel kiezen tussen de geselecteerde bonusfilms en niet bij alle films voorradig
Want de ene keer wordt het kadofilm genoemd en de andere keer bonusfilm
dus bij familius is het een bonusfilm uit de geselecteerde bonusfilms van de maand : is dit correct??
De kadofilm is beschikbaar bij sommige Packs. De prijs wordt er enkel ter informatie vermeld.
- Druk op MENU. Ga omlaag naar shop.
- Kies op aanvraag > films > kadofilm.
- Maak uw keuze in de catalogus, druk op OK om te bevestigen en volg de procedure op het scherm. U hebt uw pincode nodig. Standaard is uw pincode 1234.
- klik op "on demand" op je afstandsbediening
- Kies "Films"
- dan heb je keuzemogelijkheden zoals per genre etc... maak daar één of ander keuze
- kies een film
- dan zie je in beeld dat je recht hebt op x aantal gratis films
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.