Beantwoord

Gratis maandelijks film

  • 9 October 2019
  • 19 reacties
  • 8114 Bekeken

Hoe kan ik naar de gratis film kijken, ben nieuw op Proximus
icon

Beste antwoord door Martin 9 October 2019, 11:30

Bekijk origineel

19 reacties

  • klik op "on demand" op je afstandsbediening
  • Kies "Films"
  • dan heb je keuzemogelijkheden zoals per genre etc... maak daar één of ander keuze
  • kies een film
  • dan zie je in beeld dat je recht hebt op x aantal gratis films
Dus als je dan een film bestelt zal die niet aangerekend worden op de eindfactuur (op tussentijdse factuur die je kunt raadplegen op Myproximus daar moet je geen rekening mee houden het is pas op de eindfactuur dat die niet aangerekend mag staan)
Reputatie 5
Badge +2
is die gratis film niet enkel te kiezen bij de bonusfims om gratis te zijn?
nee je kunt ook om andere reden gratis films krijgen, bv ter compensatie van een aanslepend probleem bv....
Reputatie 5
Badge +2
ja ik ook eens zo'n film gekregen als compensatie, maar ik dacht dat de vraag meer ging over de maandelijkse bonusfilm, maar misschien ging de vraag enkel over één gratis film die verkregen was op een andere manier
​Uw kadofilm kiezen
De kadofilm is beschikbaar bij sommige Packs. De prijs wordt er enkel ter informatie vermeld.
  1. Druk op MENU. Ga omlaag naar shop.
  2. Kies op aanvraag > films > kadofilm.
  3. Maak uw keuze in de catalogus, druk op OK om te bevestigen en volg de procedure op het scherm. U hebt uw pincode nodig. Standaard is uw pincode 1234.
Reputatie 7
Badge +4
Ludo

Ik stuur je hierbij nog even de link waar je nog meer info vind:

Voor info ivm de bonusfilm
Reputatie 5
Badge +2
ik heb familius en op de factuur staat een kadofilm inbegrepen, ik heb ook nog een film dat ik een tijdje geleden gekregen heb voor een probleem.
als ik dan op de tv kijk zie ik als ik naar bonusfilms ga, dan staat daar dan 2 bonusfilms en ga ik naar het gewone aanbod dan zie ik daar 1 bonusfilm staan. Dus als ik het goed versta kan ik met de kadofilm bij familius enkel kiezen tussen de geselecteerde bonusfilms en niet bij alle films voorradig
Want de ene keer wordt het kadofilm genoemd en de andere keer bonusfilm

dus bij familius is het een bonusfilm uit de geselecteerde bonusfilms van de maand : is dit correct??
Bedankt, zal het eens uitproberen
ja ik ook eens zo'n film gekregen als compensatie, maar ik dacht dat de vraag meer ging over de maandelijkse bonusfilm, maar misschien ging de vraag enkel over één gratis film die verkregen was op een andere manier
Het is inderdaad over de film die je elke maand krijgt

Ik heb inderdaad altijd recht op 1 film en die staat er op. Maar door de coronacrisis heeft elke klant elke 2 weken recht op 5 ondemand films. Deze staan er niet bij. Daarom deze vraag. 

in ieder geval staat op de prox site dat je de bonus film kunt kiezen als volgt:

Je inbegrepen bonusfilm kiezen doe je trouwens zo:
druk op de “On Demand”-knop van je afstandsbediening en selecteer vervolgens “Op aanvraag” > “Films” > “Mijn bonusfilm”.

Het gaat niet om een bonusfilm!!! Maar om 5 cadeaufilms die we elk om de 2 weken krijgen door de coronacrisis

Dan zal je moeten wachten tot morgen als hier iemand van proximus zelf terug langs komt .

als ik via on demand nar films ga zie ik bij mij staan dat ik nog 3 gratis films heb

heb je de decoder al een spanningsloos gezet om te zien of ze dan mss te voorschijn komen.

Ik hoop dat dit ook nis met cookies te maken heeft want je zou eventueel de cookies op je decoder dan ook eens kunnen wissen, kortom ik probeer maar je een beetje verder te helpen.

Reputatie 6
Badge +3

Wat ik gelezen heb in het aankondigingsbericht is dat de gratis films maar pas starten in april.

Nieuw in april is dat elke tv-klant toegang krijgt tot een gratis selectie van verschillende films op aanvraag voor jong & oud en gratis concerten die je via het kanaal Pickx Live kan bekijken. Tot 19 april kan je ook gratis blijven kijken naar Studio 100 HITS, op kanaal 40. Daarnaast blijven de zenders van Movies & Series (op een van deze kanalen)2 nog gratis toegankelijk tot en met dinsdag 31 maart.

Bron: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html (voetnoten). Hier wordt er ook naar verwezen op deze pagina: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvoptions/particulieren/proximus-tv-opties.html

ik zie nochtans nu al 3 gratis films staan.

Reputatie 6
Badge +3

Klopt onder shop,suggesties ik heb dit gezegd in de andere topic van marjoleinbritt. Maar ik had de informatie al gepost voor dat ik het gecontroleerd had op mijn decoder.

ik zie hem ook staan ook als volgt 

via remote >on demand knop > films  of suggesties

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie geen gratis films meer staan. Die  er staan had ik al veel eerder. Vroeger kreeg ik een mail met de aangeboden film, maar das al maanden niet meer. Ik ben wel geen filmkijker maar als ze iets beloven moeten ze het ook geven vind ik.

Dit werd als volgt gemeld hier door Proximus:
Kadofilm verdwijnt:
Beste klant, vanaf 1/10/2020 verdwijnt de gratis ‘kadofilm’ die je maandelijks bij je tv-abonnement ontvangt.

Reageer