gratis domeinnaam op eigen reseller

  • 17 July 2012
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Badge +1
Hallo

Ik zou graag de gratis webruimte koppelen aan eigen webhosting. Zodat ik niet alleen html kan draaien maar ook php en andere. Zodat ik dus niet met de gratis webhosting van belgacom moet werken. De webhosting van belgacom is met een url maar een gewone hosting is zonder url hoe los ik dit op?

mvg

1 reactie

Hi,


De gratis webruimte kan je niet koppelen aan een eigen webhosting.

"Gewone" hosting ( shared hosting) bied je enkel de webruimte en een IP-nr. of een sud-domein aan,zodat je uw website kunt bereiken en beheren.
Om je domein te koppelen met je "geowne hosting" moet je de DNS-records van je domein aanpassen.

Moest je een .net domein hebben wat bij je belgacom paket behoord, kan je de dns-records zelf niet aanapssen.
Ik weet ook niet of Belgacom een domein service aanbied voor residentiele klanten,... om deze dns-records aan te passen.

Dat was dan ook de redene waarom ik mijn domeins heb laten overplaatsen naar nucleus.be, omdat ik daat zelf alles naar mijn goesting kan aanpassen.
( bgc, sorry voor de reclame)

Ik vind het spijtig dat belgacom de gratis webhosting niet aktualiseerd en de functionaliteit niet verder uitbreid.

Reageer