ik kreeg mail dat vanaf 1 april proximus de gratis domeinnaam betalend maakt.
gratis domeinnaam gedaan
zie ook →
dus we moeten gewoon het antwoord morgen van iemand van het proximus forumteam afwachten, zodat het duidelijk wordt.
dat zou wel spijtig zijn. Ik heb jaren mijn mailbox xxx@yy.net gebruikt
als je dan nu iedereen moet verwittigen dat het een nieuw adres is…
en 2.5€/maand is toch niet niks..
Groeten Guy
Ok, dan meteen het internet abonnement 2.5 euro goedkoper
De ‘gratis’ domeinnaam is inbegrepen in het internet abonnement. Dus betalen we er toch al voor, niet?
Vanaf 1 april 2021 zal deze gratis service vervangen worden door een betalende oplossing van € 2,42/maand (incl. BTW). Je behoudt uiteraard je domeinnaam en de daaraan gekoppelde mailbox zonder dat je hiervoor iets hoeft te doen. Stap je liever niet over naar een betalende oplossing? Klik hier.
Niet reageren is dan 2,42 € meer ?? hoe verloopt de betaling dan ? zomaar van de rekening halen ?
Graag wat meer info
Mvg.
het gratis domeinnaam was vroeger inbegrepen als je het internetpacket nam met meeste download hoeveelheid
toen we die spam brieven kregen dat het domein betalend zou worden, en overgenomen door andere firma, had proximus verklaard, dat het domein gratis zou blijven.
groeten Guy
als het betalend is wat krijgen we dan voor onze 2 per maand? Ik heb die gratis domein naam altijd gezien als een best effort dienst zonder ondersteuning. Ik dacht ook dat je enkel .net en geen .be kon kiezen (bij een gratis dienst mag je niet klagen maar als we moeten gaan betalen...)
En daarmee stopt het niet. Zopas een nieuwe mail ontvangen:
Je geniet momenteel van gratis webruimte. Vanaf 1 mei 2021 zal deze gratis service stopgezet worden.
Belangrijke informatie over je webruimte
Je geniet momenteel van gratis webruimte. Vanaf 1 mei 2021 zal deze gratis service stopgezet worden.
Wil je je website behouden? Stap dan over naar Bizz Online.
Daarin zit naast webruimte ook een domeinnaam, een mailbox én persoonlijke ondersteuning op vlak van configuratie,
digitale strategie tot en met de publicatie van je website door een van onze digitale experts.
Meer weten? Surf naar www.proximus.be/bizzonline.
Of je kan kiezen voor een oplossing bij een andere leverancier (bvb. OVH, COMBELL, …).
Opgelet! Als je overstapt naar een andere leverancier, is het belangrijk om eerst je website aan te maken bij je nieuwe provider.
Aarzel niet om onze rubriek 'Veelgestelde vragen' te raadplegen.
Zodra de site is aangemaakt, kan je de instellingen van je webserver configureren voor je domeinnaam.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Veelgestelde vragen: |
De eerste mail ging om de domeinnaam, nu om de webruimte. Wat zal het volgende zijn dat ze niet meer bieden?
Ik heb alvast wat vergeleken: Telenet biedt goedkopere oplossingen aan.
De eerste mail ging om de domeinnaam, nu om de webruimte. Wat zal het volgende zijn dat ze niet meer bieden?
Ik heb alvast wat vergeleken: Telenet biedt goedkopere oplossingen aan.
Aha nu zie ik het, dat is een slimme verkoop truc en inderdaad what's next
Dus als men niet reageert of niet ontvangen heeft, wordt dit automatisch een betalende service ? Kan dit zomaar, éénzijdig contract veranderen, zonder goedkeuring ?
Men kan ‘gratis’ service stopzetten, maar overschakelen naar betalend is een andere zaak, me dunkt.
waar staat dat ergens dat het automatisch betalend wordt?
Er staat wel:
Wil je je website behouden? Stap dan over naar …….
Dus als je niet overstapt is het volgens mij gewoon gedaan
Sorry, ik had het dus over de gratis domein naam:
“Je geniet momenteel gratis van je domeinnaam xyz.net. Vanaf 1 april 2021 zal deze gratis service vervangen worden door een betalende oplossing van € 2,42/maand (incl. BTW). Je behoudt uiteraard je domeinnaam en de daaraan gekoppelde mailbox zonder dat je hiervoor iets hoeft te doen. Stap je liever niet over naar een betalende oplossing? Klik hier“
Mijn gratis domeinnaam is al vorig jaar stopgezet.
Maar dat was geen bizz abonnement, gewoon private maxi internet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.