Vraag

Graag internet opzeggen aub

  • 5 August 2021
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo,

 

Ik had een vraag rond het aansluiten van internet bij Proximus, of ik dit zelf kon doen zoals geadverteerd op de website. In een chat met Ben werd mijn vraag niet beantwoord, en werd in de plaats een internetabonnement aan mijn account gekoppeld. Ik wil echter geen internet bij Proximus, maar nu kan ik dit nergens opzeggen. Als ik bel, wordt er gewoon afgelegd na een lange wachttijd, en het onlineformulier vraagt voor een internetnummer dat ik niet terugvind. Ik zit nu ook al 3 uur lang in wachtrij voor een chat, maar neem troost in het feit dat de gemiddelde wachttijd 3 uur geleden 5 minuten was.


5 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

PS: Het zou ook kunnen dat er pas morgen iemand van het proximus forumteam hier reageert 

Reputatie 7
Badge +3

@Jorgevands Momenteel staan er enkel 2 gsm-nummers actief op jouw klantnummer. Er werd op 02/08 wel een aanvraag ingevoerd voor de installatie en activatie van vast internet. Mag ik deze aanvraag annuleren? Groetjes, Antonella

Dag Antonella,

 

Ja, graag. Ik wil zeker de 2 gsm-nummers behouden. Ik wens alleen geen vast internet van Proximus.

 

Bedankt

Jorge

Reputatie 7
Badge +3

@Jorgevands De aanvraag voor vast internet werd geannulleerd. Groetjes, Antonella

Hartelijk bedankt!

 

Fijn weekend,

Jorge

Reageer