Beantwoord

Glasvezelbekabeling

  • 1 April 2022
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Beste,

Bijgevoegd een afbeelding over het uitzicht na de glasvezelbekabeling in onze straat.

De ( van Caenegemlaan en de Zuster Stanislaslaan 3500 Hasselt )

Alles blijft liggen en aan fatsoenering gebeurt al geruime tijd niets.

Mijn vraag: wanneer gaat men alles in zijn oorspronkelijke staat herstellen ?

 

icon

Beste antwoord door Martin 1 April 2022, 19:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

FYI: hier komt pas maandag iemand van Proximus zelf terug langs. 

Je kan ook contact opnemen met de volgende dienst:
Klachten herbestrating: 0800 14 551 of via infra@proximus.com

Je moet inderdaad wat geduld  hebben zie antwoord hier bvb. → proximus doen hun werk niet goed ! | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Francis Vannerum Dit kan je melden via het telefoonnummer en e-mailadres dat @Martin doorgaf, waarvoor dank. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Hier het zelfde mijn oprit en stukje van het voetpad ligt al 17 dagen open en nog steeds niet hersteld na contact met,de,dienst infra@proximus.be ze gingen het door geven aan de onder aannemer heb hier na nog niks gehoord ze houden je gewoon voor de gek heb zin om een privé aannemer te zoeken en de rekening op.te,sturen naar Proximus als ze het niet willen herstellen ben het kots beu service trekt op niks sorry echt pff

Reputatie 2
Badge

Sorry is normaal zeker dat je hier zorgen om maakt

Heel begrijpelijk inderdaad, laat ons hopen dat het weldra in orde gezet wordt.

Reputatie 2
Badge

Wil gewoon zekerheid dat dit in orde komt ben er niet gerust in eerlijk gezegd