Vraag

Glasvezel in het gebouw doortrekken

  • 3 January 2022
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Al meer dan 6 maanden geleden heeft men in het gebouw glasvezel aangelegd en aangesloten op de fiber verbinding in de straat.

Toch krijg ik nog de vermelding dat er op mijn adres toestemming is vereist van de syndicus terwijl er al maanden glasvezel aanwezig is in het gebouw, dat versta ik niet zo goed.

Men gaat mij hier toch niet vertellen dat er glasvezel is aangelegd zonder toestemming van de syndicus, er klopt volgens mij iets niet.

Niet dat ik van plan ben om nu al direct over te schakelen naar glasvezel maar toch.


4 reacties

Wat krijg je eigenlijk dan als resultaat van snelheid als je hier kijkt → http://proximus.be/internetsnelheid  is die meer dan 100Mbps dan is het een teken dat er zal kunnen aangesloten worden op fiber.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alexander ik vraag dit even na bij het betrokken team en laat je iets weten. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alexander de ontvangen feedback: ‘De werken in het gebouw zijn nog niet volledig afgerond, er moet nog een test uitgevoerd worden van het signaal en pas dan kunnen we het gebouw vrijgeven.’

Mijn collega vraagt na bij de aannemer wanneer dit uitgevoerd zal worden en dan koppelen we bij je terug. Vanaf dan zal deze melding ook weg zijn en kun je eventueel Fiber aanvragen. Groetjes, Heidi

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alexander : ik ontvang de volgende update: ‘Werken zijn in gebouw volledig afgewerkt, status intern en op de website is aangepast.’ Groetjes, Heidi

Reageer