Vraag

Glasvezel (Fiber) Koper Snelheid virtual reality (VR)

  • 26 August 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo’ aan de proximus medewerkers

 

Een Paar maanden terug zaten we nog bij proximus, nu bij telenet niet omdat wij dat wilde (gezin van 😎 maar omdat we geen keuze hadden de lijn ging van 92 Mbps naar 85 Mbps naar 62 Mbps MAX.

op VR quest II kan je het dan al vergeten 92 Mbps gaat nog juist 100 Mbps of hoger beter, (en er zijn er meer die VR gebruiken in deze tijd) maar daaronder vergeet het.

Vroeger werd er altijd gezegt (alle nu zeggen ze dat nog bij proximus) je hebt de lijn voor u alleen maar niet echt niet meer half Fiber en de rest op koper, voor dat ik ben overgeschakeld naar telenet zijn er 4 techniekers geweest, om de snelheid terug omhoog te krijgen maar sinds dat er 2 klanten zijn bij gekomen waarvan 1 Scarlet die een profiel van 100/30 hebben dat één van de techniekers raar vonden maar goed lijn dubbel zetten Niet toegestaan geen business klant, ook niet en de snelheid zoals de buurlanden op koper 120 Mbps 150 Mbps en zelfs 200 Mbps te halen niet mogelijk mist wat meer te betalen ? ok ik heb bij telenet een snelheid van.

Maar ik ben geen Telenet fan, bij proximus met fiber +15 euro is het nog altijd goedkoper en wij haden flex met All Stars en 6 gsm abonnementen (bij telenet maar 5 dat is ook al een probleem)  er bij 2 android boxen.

 Het is hier ook een proximus straat dus ik hoop dat er snel fiber komt  ?

of is er een andere oplossing om terug klant te worden van Proximus kan er niets gedaan worden aan de snelheid wand ik kreeg toen van een technieker te horen Dubbel lijn maar was niet toegestaan van andere Technieker de enige optie is Telenet, daarom Telenet wij zijn naar Telenet geduwd ook al hebben we liever Proximus, maar door dat het Internet moelijk doet, wij zitten maar 88 meter van de kast !!!!

Hopelijk oplossing hier voor ?

 

@Martin heb ik al gedaan nog altijd niets in Kapellen Putte/Kapellen

 

 


4 reacties

Dat kun je zelf niet maar de Prox forummedewerkers kunnen daar voor zorgen als er iemand van hen hier de draad opneemt straks. 

Het had beter het beste antwoord geweest want dan zou dit betekend hebben dat fiber naar je toe kwam :wink: :relaxed:

IK veronderstel dat je ook al regelmatig gechect hebt op →  Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus 

Reputatie 3
Badge +1

Hoe haal je die beste antwoord weg ???? verkeerd geklikt tijd voor leesbril  :joy:

 

Reputatie 7
Badge +5

@soul1972 Zo lang er nog geen fiber ligt is er helaas geen oplossing.

Reageer