Vraag

Glasvezel een absolute ramp zijn jullie!

  • 20 February 2022
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Op goed geluk nog maar eens - sinds de introductie van jullie klote glasvezel - geprobeerd een VOB film te huren en ja hoor  nog steeds loopt het geluid asynchroon met de beelden.

Nadat jullie absolute nationale ramp van een telecombedrijf er eindelijk zou in geslaagd zijn glasvezel te introduceren lukt het jullie nog steeds niet om jullie amateuristisch geklungel op punt te stellen.

Eén dezer dagen sla ik met een baksteen jullie klote bakje van de muur en stap ik over naar Telenet.

Ik heb het GEHAD aan jullie teringbedrijf euros te betalen voor een absolute crap van een dienstverlening!

En dan zwijg ik nog over jullie lamentabele website waarvoor jullie er na 20 jaar nog steeds niet in slagen om deze intuïtief en dus gebruiksvriendelijk te maken. Wat een ramp zijn jullie!


This topic has been closed for comments

2 reacties

Inderdaad @Paul JR Bastings , was het maar waar dat het gras op een ander groener is, dan zaten we allemaal bij de zelfde in de tuin met al dat mooi groen gras :relaxed:  

Badge

Telenet is nog veel erger lol.

Ik heb alleen de digitale tv van Telenet … maar hoe vaak ik daar geen film kan opvragen omdat hun een internet storing hebben. (echt dagelijks)

Ik ben juist aan het wachten tot de glasvezel hier in deze gemeente komt en dan wil ik de tv ook via Proximus gaan nemen.