Vraag

Geklooi

  • 8 June 2019
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

Wat een geklooi daar bij Proximus. Sinds woensdag (na onweer) steeds internet en TV uitval. Service 0.000000 en dit nog wel in 2019!
Gebeld met 0800 blijkbaar iets aan de lijn wachten tot woensdag euuuuuuh JA woensdag !!
Huis loopt half op internet en wifi. Verlengt weekend fijn ingezet met zeurende kinderen die niet op pc of spelconsole kunnen mits internet steeds wegvalt. TV steeds opstarten blokjesbeeld....
en het weer aangepast aan de diensten van proximus.
Gelieve geen factuur te sturen deze maand !

5 reacties

Louter ter info:
in het weekend zal je hier geen reactie krijgen van iemand van Proximus en aangezien het maandag ook feestdag is zal het pas dinsdag zijn dat er hier iemand terug zal langskomen!
Wat een geklooi daar bij Proximus. Sinds woensdag (na onweer) steeds internet en TV uitval. Service 0.000000 en dit nog wel in 2019!

Tiens, is het onweer de schuld van Proximus?
Was het alleen bij jou rotslecht weer en ben je de enige klant met problemen?
Een beetje geduld en verdraagzaamheid zou hier goed passen, hoor. In onze jonge tijd (ja lach maar) was er geen internet, geen wifi, geen spelconsoles, geen ..., wij hadden boeken en bordspelen als het regende of speelden met ons ander speelgoed, zoals lego en Matchboxkes 😃. En vlak voor de toetsen durfde ons moeder al eens zeggen dat we gerust onze schoolboeken mochten opendoen ;)

Wat ga je doen als de stroomvoorziening echt in het gedrang komt dan?
bufferbaterijen die opladen op zonnepanelen en windmolen in den hof 😄
Of de home trainer aansluiten op een dynamo? 😃
Ik zie inderdaad dat er een fout op jouw lijn zit, maar dit kan mogelijks door een kabel zijn die ergens los zit aan de modem. Kan je alleszins het toch even nakijken? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html

Reageer