Beantwoord

Geformateerde HD

  • 11 October 2017
  • 31 reacties
  • 445 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Per ongeluk een externe schijf geformateerd, met als gevolg dat ik een 20 tal mappen met foto's verloren ben, heb een deel kunnen terug halen die nog op de HD schijf van de PC stonden, kan ik alsnog de andere verdwenen foto's terug halen? Heb op het web gelezen dat dit mogelijk is op voorwaarde dat de schijf nog niet is overschreven, is spijtig genoeg voor een deel al gebeurd!
Iemand een oplossing?

mvg.
icon

Beste antwoord door familievandesype 12 October 2017, 18:30

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Nog 2 uur scannen, denk dat alle bestanden gevonden zijn, 8459 in totaal waarvan een 1500 foto's... maar ga toch wachten tot de volledige scan beëindigd is of moet dat niet.
Mijn pa zegt dat het ook uren geduurd heeft maar hij heeft ook niet gestopt en gewacht tot op het einde.
Dus kan hij ook niet bevestigen wat het juist inhoudt als je stopt.
Reputatie 5
Badge +3
Ben daarnet gestopt en begonnen met de herstelling, alles ging goed tot opeens de betaalpagina kwam, met de free versie kan ik maar amper 500Mb van de 9.24Gb terug halen! De rest is tegen betaling: 80.70 €. Merde👹
Ja dat is natuurlijk minder goed nieuws, dit is dan al geen echte free versie meer zoals het jaren geleden wel nog het geval was !
Reputatie 6
Badge +3
Hier heb je nog een lijst met allemaal gratis recovery programma's: https://www.lifewire.com/free-data-recovery-software-tools-2622893
Reputatie 5
Badge +3
Nog steeds niet hersteld, heb de site van het merk bezocht (Seagate) daar heb je een herstel tool maar niet gratis, ook al heb je als klant een product van hen die ik indertijd heb geregistreerd. Erg dat je moet betalen voor de miserie!
Heb mijn broer ingeschakeld die als ing. werkt bij Alcatel-Lucent. Afwachten.

Reageer