Vraag

Geen service / Geen netwerk

  • 27 August 2017
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Het is niet mogelijk om hier (Heibleuken,Merksplas) tv-aansluiting te krijgen,en internet is heeeeel erg traag,daar komt ook nog eens bij dat het mobiele netwerk meer NIET dan wel werkt.Kortom,Proximus levert niet waarvoor ik betaal,en wat het beloofd.Ik vind in deze dat het abonnementsgeld aangepast dient te worden aan de geleverde diensten niet?

2 reacties

Dat is inderdaad iets wat door zoveel mensen aangekaart geweest is, dat bv ook klanten met trage adsl lijnen even veel moeten betalen als klanten met hoge VDSL lijnsnelheden.
Als proximus echt geen verbetering kan beloven voor de toekomst dan mss best eens uitkijken naar een ander provider?
Eens testen wat er mogelijk is voor u kan je altijd hier > http://proximus.be/internetsnelheid
Toch een beetje vreemd dat er een andere provider word aangeraden nu,toen u promomedewerker mij belde voor een pack af te sluiten wist ze mijn adres,en zodoende ook het bereik van u netwerk,en de diensten die u wel of niet zou kunnen leveren... vreemd om daar mee te komen NA het afsluiten vh contractje niet ipv met een gepaste oplossing te komen niet?!

Reageer