Vraag

Geen internet sinds vrijdag 20 februari

  • 23 February 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Sinds afgelopen vrijdag heb ik geen internet, TV en vaste telefoon meer dat is dus vandaag de 5de dag dat ik zonder vaste diensten zit.

Ik had vrijdag gechat en die wisten mij te vertellen dat er een kabelbreuk zou zijn veroorzaakt door graafwerkzaamheden maar zij konden mij niet zeggen wanneer die herstellingen zouden plaatsvinden.

Ik zou toch graag de stand van zaken willen weten dus wanneer men wel aan die herstellingen zal beginnen, ik hoop dat geen weken zoniet maanden zal duren want dat zal ik niet aanvaarden. :rage:


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Sinds afgelopen vrijdag heb ik geen internet, TV en vaste telefoon meer dat is dus vandaag de 5de dag dat ik zonder vaste diensten zit.

Ik had vrijdag gechat en die wisten mij te vertellen dat er een kabelbreuk zou zijn veroorzaakt door graafwerkzaamheden maar zij konden mij niet zeggen wanneer die herstellingen zouden plaatsvinden.

Ik zou toch graag de stand van zaken willen weten dus wanneer men wel aan die herstellingen zal beginnen, ik hoop dat geen weken zoniet maanden zal duren want dat zal ik niet aanvaarden. :rage:

hi @Alexander  jammer genoeg kan ik je geen exacte datum geven van herstelling momenteel
bij een kabelbruik zijn er een aantal zaken die het immers moeilijk maken een tijdspanne te voorspellen, bvb type kabel die is geraakt -, ligt de put nog open, enz
we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk voor je in orde te brengen

Reputatie 6
Badge +2

Ik hoor het al, het zal alleszins niet voor deze week zijn, ik zal al mogen blij zijn dat het voor de volgende week zal zijn. :rage:
Ondertussen zal ik moeten behelpen met mobiel internet waarvan de volumes op het punt staan van die te overschrijden. (1,84 GB/3 GB voor mijn smartphone en 1,26 GB/2 GB voor mijn tablet)

Reageer